ПОЛЕТЕЛИ ЗА ТУНИС ПОСЛЕ 17 САТИ АГОНИЈЕ: Путници на Аеродрому Београд чекали лет за Монастир до 20 часова (ФОТО)
ПУТОВАЊЕ у Тунис, преко агенције "Контики", за групу од 170 туриста претворило се у - пакао.

Privatna arhiva
Они су на Аеродрому "Никола Тесла" чекали лет за Монастир вуше од 17 сати. После скоро целодневне агоније они су отпутовали на летовање вечерас нешто пре 20.00. Како су за "Новости" испричали очајни путници, окупљање на аеродрому је било заказано за два сата јутрос, како би се чекирали и прошли пасошку контролу пошто је лет био заказан за 4.00.
- Прошли смо целу процедуру, али је после тога почела агонија - прича нам једна од путница. - Лета није било у заказаном термину. Сати пролазе, нико нам ништа не говори. Звали смо агенцију "Контики" ко зна колико пута. Увек је одговор био исти да немају никакву информацију. У групи је 170 путника, било је мале деце, беба. Људи су изморени, лежали су по поду, деца нервозна. Ово је стварно срамота и малтертирање. Нико на флашицу воде није донео.
Како су испричали, око 14.30 им је речено да напусте зграду аеродрома и изађу испред, где ће их сачекати аутобуси који ће их одвести у хотел.
- Изашли смо испред, чекали смо пола сата, аутобуса није било - причају путници. - Онда се коначно појавио представник агенције "Контики" и рекао нам да сачекамо можда ће моћи да обезбеде лет у 18.00. Наставили смо да стојимо испред зграде аеродрома, па смо ушли унутра, али стално су нам померали време лета. Ипак, коначно је почело укрцавање, па се агонији приближио крај. На крају су дошли и обезбеђење и полиција, али се све добро завршило.
Поводом агоније на аеродрому "Никола Тесла" за наш лист огласили су се из агенције "Контики" и истакли да услед техничког квара који је изазвало земаљско особље приликом утовара пртљага, на летелици авио-компаније "Новел ер" лет за Тунис је одложен.
- У оваквим случајевима се морају примењивати национални и међународни прописи из области авио-саобраћаја, а разлог томе је безбедност путника и кабинског особља - кажу они. - Све надлежне службе су урадиле неопходне провере ове летелице и након тога о стању исте обавестиле авио-компанију "Новел ер". Она је обавестила нас као организатора, да након прегледа нису добијене неопходне дозволе да може да се изврши превоз путника.
Слали поруку
КАКО су истакли у "Контикију", садржај прве поруке коју су упутили свим путницима на овом лету је "Из техничких разлога, а у циљу безбедности свих путника касни лет за Монастир. Након добијања нових информација од авио- компаније и осталих служби путници ће бити обавештени. Молимо вас за стрпљење и захваљујемо на разумевању." Након тога путници су преко разгласа добили информацију о могућности добијања освежења.
На питање зашто се путницима нико није обратио и дао објашњење, одговарају:
- Након предаје пртљага, издавања "бординг" карата и пасошке контроле путници су ушли на "гејт" - причају из компаније. - Представник наше агенције је све време био на аеродрому у зони у којој је то дозвољено. По добијању званичне информације од компаније "Новел ер", која је за нас као организатора путовања једина релеватна, свим путницима смо упутили СМС поруке.
Путници су на крају успешно слетели у Монастир, али ће им перипетије око поласка, како истичу, умањити доживљај.

ОВА МАЈКА ЈЕ ПОСЕБНА: Разлог су њена деца, а ево и зашто (ВИДЕО)
ОНИ су Илија, Јована и Василије Хаџи-Пурић, полазници Центра за таленте "Никола Тесла".
10. 09. 2025. у 12:13 >> 20:43

ОВО ЈЕ ДЕТАЉАН СПИСАК НАМИРНИЦА КОЈИМА ЋЕ ПАСТИ ЦЕНА: Нове економске мере важне за грађане
ПРЕСЕДНИК Србије Александар Вучић истакао је јуче приликом излагања о смањењу маржи на кућну хемију и прехрамбене производе, а у оквиру представљања нових економских мера за грађане, да снижење које ће уследити као последица ограничења трговачких маржи обухвата 3000 производа из 23 групе.
25. 08. 2025. у 13:15

ДУБОКО РАЗОЧАРАН - ПОПОВИЋЕВ КУМ ОТКРИО: "Лепа Брена Сузану уопште није звала, нити је дошла саучешће да изјави"
ФОЛКЕР не крије разочарење.
11. 09. 2025. у 11:26
Коментари (5)