БЕОГРАЂАНИ ЗВАЛИ 11-0-11 ВИШЕ ОД 630.000 ПУТА: Ево како је радио Сервисни центар Града Београда током првих шест месеци
ЗА ШЕСТ месеци, колико је прошло откако је са радом почео Сервисни центар Града Београда, грађани су број 11-0-11 позвали више од 630.000 пута.

Фото: Град Београд
То је много више него што је очекивано и вредно је поштовања, рекао је јуче председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић, током обиласка овог центра.
Према његовим речима, ови подаци су потврда да је нешто што делује немогуће заправо могуће уз људе који желе да ураде нешто конкретно, да оставе резултат иза себе и раде у интересу Београђана.
- Пре шест месеци, обећали смо да ћемо покушати да умрежимо све службе на једном месту - подсећа Шапић. - Све комуналне услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација". Укупно 12 служби ставили смо на један број телефона.
Намера је била, истиче Шапић, да све телефоне градских предузећа обједине једним бројем. У градском Сервисном центру сада ради 130 људи, у три смене. За пола године, обједињени кол центар примио је 630.000 позива, док је 2011. број позива у кол центрима био око 40.000. У току 2012. било је 52.000, наредне године 130.000, а од 2015. до 2022. било је у просеку између 125.000 и 160.000 позива годишње.
Одговорили на 22.600 мејлова
- ЖАО ми је што са нама данас нису они који су на најаву овог система раније гледали са подсмехом - рекао је Шапић, подсетивши да је систем до сада одговорио и на 22.600 имејлова.
Александар Шапић је захвалио свима који раде у овој служби и додао да је направљен добар тим и да корисници осећају да су део добро усклађеног система
Шапић је истакао да сервисни центар Града изгледа попут центара у најозбиљнијим светским компанијама, а да бројеви показују да је то један од најважнијих пројеката урађених у протеклих неколико месеци.
- Не постоји град у региону који има овако нешто. Када су биле велике олује и поплаве у Загребу рецимо, на грађане је апеловано да не зову службе због преоптерећења осим ако је дошло до угрожавања живота, док ми у Београду имамо само један, јединствен број и умрежен систем. Помоћу њега добија се одговор без обзира на исход.

ВЕЛИКА ПРОМЕНА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: Од данас ништа неће бити исто, односи се на родитеље
РОДИТЕЉИ школараца у Србији од данас добијају аутоматска звучна обавештења када наставник у електронски дневник упише изостанак детета са часа или нову оцену. Мада су деца годинама налазила начине да не кажу родитељима баш сва дешавања у школи, то сада више неће бити могуће.
17. 04. 2025. у 11:29

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

ОТВОРЕН ХРИСТОВ ГРОБ Ево шта су нашли: "Колена су ми клецала, нисам то очекивао - вековима је био затворен" (ВИДЕО)
"АПСОЛУТНО сам задивљен. "
19. 04. 2025. у 08:39
Коментари (0)