ТРАЖИ СЕ ФИРМА ЗА ИСПИТИВАЊЕ СТАЊА И ПРОЈЕКАТ РЕВИТАЛИЗАЦИЈЕ ОПТЕРЕЋЕНЕ САОБРАЋАЈНИЦЕ ПОД ТЕРАЗИЈАМА: У плану контрола и обнова тунела

Ш.Маровић

04. 01. 2024. у 16:55

ЈЕДАН од најоптерећенијих саобраћајних објеката у граду, чувени Теразијски тунел могао би већ током ове године да буде реконструисан уколико буде потребе, пошто је јавно предузеће "Путеви Београда" расписало тендер за израду пројекта ревитализације. Вредност набавке је 35 милиона динара, а понуде се могу доставити до 1. фебруара.

ТРАЖИ СЕ ФИРМА ЗА ИСПИТИВАЊЕ СТАЊА И ПРОЈЕКАТ РЕВИТАЛИЗАЦИЈЕ ОПТЕРЕЋЕНЕ САОБРАЋАЈНИЦЕ ПОД ТЕРАЗИЈАМА: У плану контрола и обнова тунела

Новости

Такође, овај тунел, званично отворен 4. децембра 1970. године, никада није добио употребну дозволу, па је услед застарелости документације неопходно да се она обнови и пролаз "озваничи".

Како је прецизирано у тендерској документацији, од будућег пројектанта тражи се да испита постојеће стање и изради извештај о затеченом, са техничком документацијом за реконструкцију објекта. Како је наглашено, потребно је да се изради и техничка документација неопходна за озакоњење тунела.

- За предметни објекат није издата употребна дозвола. Услед застарелости документације неопходно је да се објекат озакони - истакнуто је у документацији. - Основа за израду целокупне документације је елаборат постојећег стања израђен на основу прегледа тунела, те констатовање истог текстуалним описима, графичком документацијом, нумеричким доказницама носивости и употребљивости, фото и видео документацијом, лабораторијским и теренским опитима.

Ако се елаборатом о процени стања објекта констатује да је стање конструкције такво да је неопходна реконструкција објекта, потребно је израдити идејни пројекат уређења. Рок за завршетак овог посла је до 210 дана од закључења уговора. Теразијски тунел је једна од најпрометнијих саобраћајница у престоници. Дугачак је око 250 метара, источна улазна тачка је на раскрсници Дечанске и Нушићеве улице, а западна - продужетак Бранкове улице.

Тунел представља директну и најближу везу између центра главног града и Бранковог моста, односно Новог Београда и Земуна. Теразијски тунел су пројектовали архитекти Љубомир Порфировић и Милослав Видаковић.

Пропали планови

ВЕЋ током седамдесетих година 20. века било је очигледно да тунел није довољно велики како би се регулисао саобраћај у престоници. Постојао је план изградње "двоструког тунела", који је требало да повеже Булевар краља Александра и Бранков мост. Према плановима, саобраћај би се спуштао испод земље између моста и Трга републике, али пројекат никада није реализован.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
МЛАДИЋИ РОЂЕНИ ОВЕ ГОДИНЕ ЋЕ ПРВИ У ВОЈСКУ: Генерал Мојсиловић открио све детаље о служењу војног рока

МЛАДИЋИ РОЂЕНИ ОВЕ ГОДИНЕ ЋЕ ПРВИ У ВОЈСКУ: Генерал Мојсиловић открио све детаље о служењу војног рока

НАЧЕЛНИК Генералштаба Војске Србије генерал Милан Мојсиловић рекао је у емисији "Таковска 10" да Србија касни са увођењем обавезне војне обавезе. Суштина је да се изгради одбрамбени капацитет Србије, сваки дан и сваку годину коју чекамо, губимо генерације младих војника, рекао је генерал Мојсиловић. У једној класи рачунамо до 20.000 војника-регрута, на годишњем нивоу, два и по месеца по пет хиљада њих у једној класи, односно циклусу, рекао је Мојсиловић уз напомену да ће прво бити регрутовани млађи војници, почев од 2006. годишта.

25. 09. 2024. у 22:01

Коментари (0)

ВИДИМ ГА КАО ЛИДЕРА! Велике речи тренера Јувентуса о Душану Влаховићу