НАЈВИШЕ ЖАЛБИ НА РАДОВЕ: За две године линију 11-0-11 Београђани звали више од два милиона пута
ОД када је у марту 2023. године отворена јединствена телефонска линија Сервисног центра града Београда, суграђани су број 11-0-11 позвали више од два милиона пута.
ГРАД БЕОГРАД
На овом обједињеном броју налазе се информативне службе свих градских предузећа, те суграђани не морају да зову неколико бројева и утврђују ко је надлежан за који проблем. Раније су инфо-службе градских предузећа радиле до 16 часова, док је јединствени број отворен 24 часа, сваког дана у години.
Довољно је да суграђани, када позову 11-0-11, изаберу област у којој им треба помоћ и да сачекају да се оператер јави. Када службеник забележи проблем, има рок од 72 часа да јави суграђанину како ће и када његов проблем бити решен.
Сервисни центар града Београда најчешће позивају старији суграђани и они средње животне доби, али и сви они којима је у неком тренутку неопходна хитна интервенција неке од градских комуналних служби.
Како су "Новостима" рекли у Секретаријату за инспекцију, надзор и комуникацију, Београђани се највише жале на проблеме који проузрокоју тренутна дешавања или радови у граду.
- У овом пролећном периоду суграђани су најчешће звали због непокошене траве, великог броја комараца али и запушених сливника. Такође, највише их занима када ће бити завршени радови који су у току, било да је реч о радовима на водоводној мрежи, или о онима због којих су измењене неке од линија јавног градског превоза - објашњавају у Секретаријату.
Како су навели, грађани често имају примедбу и на хигијену у граду и зато пријављују депоније које стварају други несавесни грађани. Такође, указују и на проблем непрописног паркирања и уличне, односно нелегалне продаје.
Решавање за 72 часа
НЕКИ проблеми, попут непрописног паркирања, углавном одмах буду решени и санкционисани, док друге ситуације захтевају више времена, те се не могу решити у року од 72 часа. Грађани такође добијају и информацију шта је урађено, да ли је отворен предмет, какви су даљи кораци, а могу и да се распитају о току одређеног случаја.
Путем јединственог сервисног броја грађани свакодневно дају предлоге, а већина њих се односи на измене линија градског превоза (продужетак или измена трасе неке од линија), постављање "лежећих полицајаца" због безбедности учесника у саобраћају, нарочито у зони школа, као и постављање контејнера за рециклажу у циљу развоја еколошке свести. Како кажу у Секретаријату, усвојено је много оваквих предлога.
Услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација", као и Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију и друге, налазе се на једном броју телефона 11-0-11.
Препоручујемо
СУКОБ НАМ ЈЕ ПРЕД ВРАТИМА Руте упозорава: Ми смо следећа мета Русије
РУСИЈА би могла да буде спремна да употреби војну силу против НАТО-а у наредних пет година, сматра генерални секретар НАТО-а Марк Руте.
11. 12. 2025. у 15:46 >> 16:40
ОСУЂЕНИ ЗА УБИСТВО СТАРЦА У ЗАТВОРУ ПАДИНСКА СКЕЛА: Зрна саосећања немају, изречене вишегодишње казне
СРЕЋКО Стефановић (22), Саша Станковић (22) и Далибор Петровић (24) оглашени су данас кривим у Вишем суду у Београду за тешко убиство Станимира Брајковића (74) на безобзиран и насилнички начин у затвору Падинска Скела почетком фебруара 2024. године. Овом првостепеном пресудом Стефановић је осуђен на 19 година затвора, а Станковић и Петровић на по 18 година.
11. 12. 2025. у 16:22
ПЕЈАКОВИЋ: Срби су скупо платили ЛАЖ о Југославији, која траје од '45 и плаћаћемо је још
ГЛУМАЦ Никола Пејаковић одушевљава публику широм региона улогом Момчила у серији "Тврђава", која се бави ратним деведесетим и распадом некадашње државе Југославије.
13. 12. 2025. у 15:33
Коментари (0)