НАЈВИШЕ ЖАЛБИ НА РАДОВЕ: За две године линију 11-0-11 Београђани звали више од два милиона пута
ОД када је у марту 2023. године отворена јединствена телефонска линија Сервисног центра града Београда, суграђани су број 11-0-11 позвали више од два милиона пута.
ГРАД БЕОГРАД
На овом обједињеном броју налазе се информативне службе свих градских предузећа, те суграђани не морају да зову неколико бројева и утврђују ко је надлежан за који проблем. Раније су инфо-службе градских предузећа радиле до 16 часова, док је јединствени број отворен 24 часа, сваког дана у години.
Довољно је да суграђани, када позову 11-0-11, изаберу област у којој им треба помоћ и да сачекају да се оператер јави. Када службеник забележи проблем, има рок од 72 часа да јави суграђанину како ће и када његов проблем бити решен.
Сервисни центар града Београда најчешће позивају старији суграђани и они средње животне доби, али и сви они којима је у неком тренутку неопходна хитна интервенција неке од градских комуналних служби.
Како су "Новостима" рекли у Секретаријату за инспекцију, надзор и комуникацију, Београђани се највише жале на проблеме који проузрокоју тренутна дешавања или радови у граду.
- У овом пролећном периоду суграђани су најчешће звали због непокошене траве, великог броја комараца али и запушених сливника. Такође, највише их занима када ће бити завршени радови који су у току, било да је реч о радовима на водоводној мрежи, или о онима због којих су измењене неке од линија јавног градског превоза - објашњавају у Секретаријату.
Како су навели, грађани често имају примедбу и на хигијену у граду и зато пријављују депоније које стварају други несавесни грађани. Такође, указују и на проблем непрописног паркирања и уличне, односно нелегалне продаје.
Решавање за 72 часа
НЕКИ проблеми, попут непрописног паркирања, углавном одмах буду решени и санкционисани, док друге ситуације захтевају више времена, те се не могу решити у року од 72 часа. Грађани такође добијају и информацију шта је урађено, да ли је отворен предмет, какви су даљи кораци, а могу и да се распитају о току одређеног случаја.
Путем јединственог сервисног броја грађани свакодневно дају предлоге, а већина њих се односи на измене линија градског превоза (продужетак или измена трасе неке од линија), постављање "лежећих полицајаца" због безбедности учесника у саобраћају, нарочито у зони школа, као и постављање контејнера за рециклажу у циљу развоја еколошке свести. Како кажу у Секретаријату, усвојено је много оваквих предлога.
Услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација", као и Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију и друге, налазе се на једном броју телефона 11-0-11.
ПОКРОВСК ПРЕД ПАДОМ, РУСКИ ВОЈНИЦИ У ЦЕНТРУ ГРАДА: "Ситуација је више него критична, убијају нам људе"
НАЈМАЊЕ 250 руских војника налази се у Покровску, где учествују у уличним борбама и убијају украјинске војнике, посебно оператере дронова, преноси Украјинска правда позивајући се на официре из две бригаде које делују у том подручју.
25. 10. 2025. у 19:17
СТИЖЕ ЗИМА КАКВА СЕ ВИЂА ЈЕДНОМ У СТО ГОДИНА? Метеоролози одговорили на спекулације о "зими века"
НЕМАЧКИ портали су преплављени информацијама о екстремној зими, улицама прекривеним снегом и екстремним временским условима који прете земљи.
23. 10. 2025. у 17:38
ЗЕМЉОТРЕС УСРЕД ДНЕВНИКА: Водитељка се обратила у страху: "Надам се да ће бити све у реду" (ВИДЕО)
ДОК је читала вести у ноћном Дневнику, прекинуо ју је земљотрес...
24. 10. 2025. у 19:43
Коментари (0)