Политика
ЂУРЂЕВИЋ СТАМЕНКОВСКИ: Од маја започињемо пројекат Канцеларијa за породице
08. 01. 2025. у 14:13
"НЕМА КРАЈА ТЕРОРУ КУРТИЈА НАД СРБИМА" Вучевић: Србија ће увек бити уз свој народ
08. 01. 2025. у 13:57
Тенис
ЈЕДВА ДОШАО СЕБИ: Џек Дрејпер не може да верује шта је доживео на Аустралијан опену
08. 01. 2025. у 12:50
МЕЛБУРН, НАЈНОВИЈЕ ВЕСТИ: Прекинут меч Новака Ђоковића и неће се наставити
08. 01. 2025. у 12:01
ЛОШЕ ВЕСТИ ИЗ МЕЛБУРНА! Један представник мање за Србију на Аустралијан опену
08. 01. 2025. у 07:49
Фудбал
КАКАВ ТРАНСФЕР У СУПЕРЛИГИ: Раднички Крагујевац довео фудбалера Порта
08. 01. 2025. у 15:32
НАВИЈАЧИ ХИЛАЛА "ГРИЦКАЈУ НОКТЕ": Српски ас на паузи због повреде задње ложе
08. 01. 2025. у 15:20
Kiza
12.08.2020. 09:06
Стварно више не знам кога и докле ће да лажу? Па 80-тих, кад је БГ имао скоро упола мање становника, и бар за трећину био просторно мањи, на улицама је било око 1.500 аутобуса и око 300 троли и трамваја, који су саобраћали у 15-минутним интервалима (а не као данас кад у једној минути на стајалиште дође по 10-так возила), па су опет биле велике гужве! А сад неко треба да поверује у ову причу о 50% оптерећености!?! Само кажем...
Branko
12.08.2020. 09:26
Odlično što se povećava, samo da ne bude pojačanje u vidu (pra)starih autobusa izvučenih iz rezerve. Jer i sada na pojedinim linijama, kao 45 saobraćaju "krntije" privatnig prevoznika koje leti greju a zimi mrznu, jer du dozrajsli, stakla klepeću, oko vrata šuplje... A i nije mi jasno zbog čega je GSP celu liniju prepustio privstniku