БЕОГРАДУ је потребно 7.006 такси возила, која раде осам сати у току дана по принципу један аутомобил један возач, а предвиђено је и оснивање Одељења за мониторинг и контролу рада такси система.
Sve je to Ok!!!Ali pitam se gde je u celoj ovoj priči CarGo?????Zar je moguće da nije spomenut!!Zašto?Zabrsnjena tema,ili???Posla na taksiju zbog neregularnih sve manje,a studija diže potreban broj potrebnih taksista u gradu.Malo nelogično!!!!
Opet igra brojkama i statistikom!!!
Kobajagi novo zapošljavanje,povećan prihod od poreza i ostalih nameta.Socijalni mir!!!
Povećan broj u nelojalnu i neregularnu konkurenciju dovodi takvu taksi službu u bankrot?Čini mi se da je to i cilj ove studije,naručen od nekih tamo?,zna se i od kojih!!!
Netacna je duzina prosecne voznje, to bi bilo otprilike 600din prosek.450-500 je pravi prosekk.Cena je iz oktobra 2012 i zadovaljavajuca je kad ima posla.Trebalo bi povezati taksimetre u sistem i uvesti izdavanje fiskalnih racuna.
Ovo je 5 studija izvodljivosti koju smo platili a kao i prethodne 4 na žalost ce ostati mrtvo slovo na papiru...
U zemlji u kojoj se pravo NE primenjuje a sve više diplomiranih pravnika? koji ćute?
Slažem se sa principom oporezivanja svih branši po zaključku iz monitoring jer jedan sportraje godinama i to bi pokazalo da se pravnik mora sankcionisati?....
Monitoring o gradskom saobraćajnom preduzeću bi pokazala da ima višak šefova i ćata a manjak šofera i majstora...
Zanimljivo je da se monitorinzi forsiraju uprivatnom sektoru dok nam razbucavaju EPS.....
ОДРЖАНА је хуманитарна трка под слоганом "За срећније детињство" која је у Спортском центру Студентски град окупила велики број малишана у пратњи родитеља.
ТОКОМ извођења радова на редовном одржавању на Булевару Михајла Пупина, на делу од зоне раскрснице са Улицом шпанских бораца до кружног тока код Општине Нови Београд, од 11. до 18. октобра доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.
НЕКОЛИКО аутомобила запаљено је у уторак увече у београдском насељу Чукарица и том приликом није било повређених, а у току је рад на утврђивању свих околности тих догађаја. Истрага би требало да утврди и да ли су случајеви повезани.
Aca
04.01.2021. 17:22
Sve je to Ok!!!Ali pitam se gde je u celoj ovoj priči CarGo?????Zar je moguće da nije spomenut!!Zašto?Zabrsnjena tema,ili???Posla na taksiju zbog neregularnih sve manje,a studija diže potreban broj potrebnih taksista u gradu.Malo nelogično!!!! Opet igra brojkama i statistikom!!! Kobajagi novo zapošljavanje,povećan prihod od poreza i ostalih nameta.Socijalni mir!!! Povećan broj u nelojalnu i neregularnu konkurenciju dovodi takvu taksi službu u bankrot?Čini mi se da je to i cilj ove studije,naručen od nekih tamo?,zna se i od kojih!!!
kiza D
04.01.2021. 17:47
Netacna je duzina prosecne voznje, to bi bilo otprilike 600din prosek.450-500 je pravi prosekk.Cena je iz oktobra 2012 i zadovaljavajuca je kad ima posla.Trebalo bi povezati taksimetre u sistem i uvesti izdavanje fiskalnih racuna.
Miki
04.01.2021. 18:31
Ovo je 5 studija izvodljivosti koju smo platili a kao i prethodne 4 na žalost ce ostati mrtvo slovo na papiru... U zemlji u kojoj se pravo NE primenjuje a sve više diplomiranih pravnika? koji ćute? Slažem se sa principom oporezivanja svih branši po zaključku iz monitoring jer jedan sportraje godinama i to bi pokazalo da se pravnik mora sankcionisati?.... Monitoring o gradskom saobraćajnom preduzeću bi pokazala da ima višak šefova i ćata a manjak šofera i majstora... Zanimljivo je da se monitorinzi forsiraju uprivatnom sektoru dok nam razbucavaju EPS.....