ГРАДСКА управа припрема кампању како би се на пролеће повећала наплата карата за коришћење услуге јавног превоза. У управи Града траже и начине да дефинишу обавезу послодаваца да запосленима "пуне" картицу за превоз, или да уместо тога граду плаћају еколошку таксу.
Cene karata su prevelike za naše plate. 3275 za 1. i 2. zonu nije mnogo umanjenje u odnosu na plaćanje dopuna 20 dana (20x2x89 din). Ako neko ima minimalac, a poslodavac mu ne plaća kartu radije će da taj novac upotrebi za hranu. Cena treba da bude najviše 2000, karta u autobusu 100, a dopuna 50.
Uz sve planirano, gospođama i gospodi penzionerima bi se ZA TIH 400,oo dinara godišnje, ograničiti broj vožnji u toku dana. A i te godišnje karte bi trebalo plaćati srazmerno visini penzije. Opšte je poznato da su gradskom prevozu sigurno 50% penzioneri.
Takva izmena zakona bi bila suprotna Ustavu, da drzava odlucuje koje prevozno sredtvo ce zaposleni da koriste, odnosno da budu kaznjavani ako ne koriste javni prevoz.
Smanjite cenu karte na 30 ili 50 din. i odmah cete videti brzu naplatu i punjenje budzeta...racunajte na obrt novca...i sve je reseno....ako zacepite cenu kao do sada...bice sverca....ne brinite!
КЛУПЕ у престоничким средњим стручним школама које припремају будуће занатлије су коначно почеле да се попуњавају. Иако су учионице на неким образовним профилима и даље полупразне, приметно је да има интересовања малих матураната. Број ученика заинтересованих за упис у престоничке средње стручне школе у протеклом уписном року је повећан за петину, истичу у Форуму средњих стручних школа Београда.
У вртићу на Новом Београду потврђена је, како кажу родитељи, појава инфективне мононуклеозе. Ова инфекција није неубичајена за колективе јер се, најчешће преноси преко прибора за јело - чаша, шоља и четкица, као и пољупцем. Родитељи малишана су путем СМС порука обавештени о симптомима, току и опоравку од болести. У обданишту су предузете све превентивне мере како би се спречило ширење инфекције.
ЕКИПЕ Хитне помоћи имале су протекле ноћи укупно 98 интервенција, од чега 20 на јавним местима, укључујући и две саобраћајне незгоде са укупно шест учесника.
Ana
01.02.2021. 11:14
Firme da "uplate" pa da uzmu od radnika pate. Opet da se svi namire, samo radnici da nadrljaju
milosl
01.02.2021. 12:19
Firma neka uplaćuje direktno gspu. rešen problem.
Mila
01.02.2021. 12:31
Cene karata su prevelike za naše plate. 3275 za 1. i 2. zonu nije mnogo umanjenje u odnosu na plaćanje dopuna 20 dana (20x2x89 din). Ako neko ima minimalac, a poslodavac mu ne plaća kartu radije će da taj novac upotrebi za hranu. Cena treba da bude najviše 2000, karta u autobusu 100, a dopuna 50.
Branjo
01.02.2021. 13:00
Uz sve planirano, gospođama i gospodi penzionerima bi se ZA TIH 400,oo dinara godišnje, ograničiti broj vožnji u toku dana. A i te godišnje karte bi trebalo plaćati srazmerno visini penzije. Opšte je poznato da su gradskom prevozu sigurno 50% penzioneri.
Sale
01.02.2021. 13:16
Takva izmena zakona bi bila suprotna Ustavu, da drzava odlucuje koje prevozno sredtvo ce zaposleni da koriste, odnosno da budu kaznjavani ako ne koriste javni prevoz.
Sanja
01.02.2021. 13:50
Valjda SVAKO treba da plati kartu ... ili SVAKO ili NIKO
Boyana
01.02.2021. 15:20
Smanjite cenu karte na 30 ili 50 din. i odmah cete videti brzu naplatu i punjenje budzeta...racunajte na obrt novca...i sve je reseno....ako zacepite cenu kao do sada...bice sverca....ne brinite!
Pera
01.02.2021. 16:49
I autobuse da vam kupimo.
milutinovicdr
01.02.2021. 23:50
Stvarno?Idem na posao svojim kolima,plaćam mesečni parking a sada da platim gradu da se neko vozi za moje pare?