ПРУГА ОЈАЧАЛА СРПСКО-КИНЕСКО БРАТСТВО: Вожњом "Соко" гарнитуром репортери "Новости" се уверили у врхунски квалитет
ИЗГРАДЊА пруге за велике брзине од Београда до Новог Сада додатно је учврстила и оснажила српско-кинеско пријатељство, али и грађанима скратила пут између два највећа града на свега 33 минута! Модерне композиције “Штадлерових” возова готово да се не чују и глатко “клизе” по уређеним колосецима, а деоница дуга 74,9 километара пролази кроз један од најлепших предела наше земље.

Фото: З. Јовановић
Репортери “Новости” провозали су се гарнитуром названом “Соко” и уверили се да су најбољи доказ урађеног посла осмеси и позитивни коментари грађана Србије, али и странаца који су нам ових дана у посети.
- Неупоредив је квалитет пруге некада и данас, то су небо и земља, одушевљен сам оним што су урадиле кинеске и руске компаније - каже за наш лист Будимир Адамовић. - Коловози делују модерно, било је незамисливо раније да возови иду до 200 километара на час. Сарадња са Кином никада није била боља и само може да буде још више појачана у наредном периоду. Возови су удобни, брзи, комфорни, просто је незамисливо да тако нешто постоји у нашој земљи.

Фото: З. Јовановић
Од када је 19. марта први брзи воз, у ком су се нашли и председник Александар Вучић и премијер Мађарске Виктор Орбан, али и делегација кинеских партнера који су своје знање уткали у изградњу двоколосечне пруге кренуо са Прокопа, тражила се карта више. Тако је и данас, па су убачене и нове гарнитуре “швајцараца”, а појачани су и поласци. Претражујући апликацију “Србија воза” може се видети да за овај викенд карата у продаји готово да нема!

Фото: З. Јовановић
- Свака част радницима из Кине, успели су да ураде готово незамисливе ствари за нашу земљу - у даху нам током вожње прича Витор Костић. - Кинези су посао урадили прецизно, брзо, без кашњења. Све станице од Београда но Старе Пазове су комплетно реконструисане, што даје посебну ноту целом пројекту. Потребно је да имамо одличну сарадњу са тако великом и успешном земљом. Што се самих композиција тиче, све видите, одличне су. Потребно је реконструисати што више пруга у нашој земљи.
Како и саме рекламе и пароле које су кружиле друштвеним мрежама кажу, седнете у Београду, попијете кафу или поједете сендвич и већ сте у Новом Саду. Та крилатица потпуно је оправдана, воз је уместо по реду вожње стигао чак три минута брже на прелепу новосадску станицу. Испитивања која су више од месец дана вршиле немачке железнице само су потврдила да је све беспрекорно урађено, као “под конац”. Кинези од Београда до Старе Пазове, Руси касније до Новог Сада додатно су ударили темеље неке нове, модерне Србије.

Фото: З. Јовановић
У новембру прошле године, а после беспрекорно обављеног посла на делу од Београда до Новог Сада, наша земља је са Кинезима потписала уговор о изградњи брзе пруге до Суботице. Радови се одвијају у пуном јеку, свакодневно је на градилишту присутан велики број радника. Очекује се да наша земља до 2025. године возом од 200 километара на сат буде повезана са Будимпештом, до које би се стизало за мало више од два часа.
БОНУС ВИДЕО - СОКО „ЛЕТИ“ СРПСКИМ ПРУГАМА: Новим коловозима које су правили Кинези возови иду до 200 км/х

ЦЕО ШИД ТУГУЈЕ ЗА ЛЕПОМ МИЛАНОМ: Девојка (26) трагично преминула, данима се опраштају од ње на друштвеним мрежама
ДЕВОЈКА Милана Мишић (26) из Шида трагично је преминула 15. јула, а на вечни починак испраћена је два дана касније у пратњи неутешне породице, пријатеља, рођака и многобројних суграђани који се данима од ње опраштају на друштвеним мрежама.
27. 07. 2025. у 08:48

ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМЦИ ХАПШЕЊА ШИПТАРСКОГ ТЕРОРИСТЕ: Овако је пао бивши припадник ОВК у Свилајнцу, ево за шта се сумњичи (ВИДЕО)
ШИПТАРСКИ терориста и бивши истакнути припадник терористичке ОВК Халили Лулзин, ухапшен је данас у Свилајнцу, у заједничкој акцији Безбедносно-информативне агенције, Службе за откривање ратних злочина УКП МУП-а Републике Србије, а у сарадњи са Тужилаштвом за ратне злочине.
22. 07. 2025. у 20:54

НАУЧНИЦИ У СТРАХУ - РИЗИК ОД НЕСТАНКА: Ада Бојана и Бококоторски залив у опасности - море никада није било такво
НИВО Јадранског мора ће, према пројекцијама, до краја века порасти 35 центиметара (цм), што ће угрозити обалска подручја, посебно подручје Аде Бојане и делове Бококоторског залива, наводи се у прошлогодишњем Нацрту Националног плана Црне Горе за прилагођавање на климатске промене.
25. 07. 2025. у 08:55
Коментари (0)