СВЕТСКЕ И ДОМАЋЕ ЗВЕЗДЕ ХРЛЕ У ОВАЈ РЕСТОРАН: Ево где се налази и ко га је све посетио (ФОТО)
ВЛАСНИК најпопуларнијег ресторана „Моло“, који је смештен у Опатији, Рони Воскион својим успешним маркетиншким методама поставио је нове стандарде и мерила за успех. Наиме, након што је прошле године уз помоћ лако памтљивог слогана „Моло нам за срићу триба“ заинтересовао бројне Београђане, овог пута је одлучио да целом региону приближи чари из понуде свог ресторана.

Фото: Промо
Наиме, Воскион је овог лета одлучио да на најпрометнијим улицама Љубљане, Загреба, Београда, Сарајева, Бања Луке, Дубровника, Сплита постави велике билборде, које је готово немогуће неприметити. А још су мање шансе да вам у глави неће остати позати стихови Дорис Драговић „Мало ми за срићу триба“, што ће вас додатно навести да се запитате о чему је заправо реч.

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо
Ресторан и бар „Моло“ који се налази на истоименој локацији у Опатији, познат по врхунксој традиционалној кухињи, постао је први бренд који је препознао важност суседних држава за развој туризма.

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

FOTO: Promo
Доказ да се „добар глас далеко чује“ јесте и чињеница да су овај предивни ресторан посетиле и многоборојне познате личности.
Међу њима су се нашли својевремено најпознатији фудбалски тренер Ћиро Блажевић, првак Формуле 1 Жак Виланув, Жељко Јоксимовић и његова супруга Јелена, власник „Гранд продукције“ Саша Поповић, Дарио Шарић НБА кошаркаш, Владимир Југовић легендарни југословенски фудбалер и репрезентативац, Митар Мркела легенда Црвене Звезде и његов син Андреј Мркела као и многе друге личности из јавног живота Србије, и региона.
Ресторан је посетио и покојни легендарни хрватски тренер Ћиро Блажевић кога се у овом ресторану сећају као радо виђеног госта.

Фото: Промо
Иако је маркетинг одрадио велики део посла, ипак заслуге припадају и самој понуди ресторана, љубазном особљу, те и самом власнику који увек радо проведе време са својим гостима, као што се и види на фотографијама.
Како и сам власник Воскион каже уз помоћ модерних маркетиншких метода, жели потакнути што више људи да за своје идуће путовање одаберу баш Опатију, и ову летњу кампању види као могућност да се стави нагласак на „Моло“ као бренд, који се већ издаваја како каже као „гастрономска врата града“.
– У свему је најважније послати поруку како овај наш дио раја, што Јадран и посебно Опатија свакако јесу, пружа истинске ужитке. Уосталом, сад смо и службено најављени као Кварнер европска регија гастрономије па је и то додатни позив за долазак у Опатију и дакако мој Моло, појаснио је Воскион. Додаје и то да је водећи се успехом од прошлогоишње кампање наставио у истом „ритму“.

Фото: Промо
– Лањска кампања изазвала је силне реакције, искључиво позитивне. Сад сам одлучио ићи даље, повезати простор који је вековима орентисан на Опатију да јој се врати, да дође по свој комадић уживања јер Моло нам за срићу триба - закључио је Воскион.

ВЕШТАК ОТКРИО ЈЕЗИВЕ ДЕТАЉЕ О ДЕЧАКУ УБИЦИ: Ево зашто је Коста пуцао на чувара школе, није га потресло сазнање кога је све убио
ЗАКЉУЧИЛИ смо да је Коста био способан да управља својим поступцима у време извршења злочина и да та способност није била битно смањена. Постоји једна краткотрајна ометеност, за период у учионици за који он каже да нема сећања, али он је све радио по плану. То указује да је он управљао својим поступцима.
05. 06. 2025. у 17:05

СРПСКА ПОСЛА: Никола Јокић запањио свет! Вратио се у Србију и урадио ОВО (ВИДЕО)
НИКОЛА Јокић је најбољи кошаркаш планете, али дајте му лопту и биће најбољи у сваком спорту. То је показао још једном.
08. 06. 2025. у 08:54

ДРАСТИЧНО СЕ ПРОМЕНИО: Како данас изгледа Енес Беговић након губитка сина?
ЕНЕС БЕГОВИЋ доживео је породичну трагедију у јуну 2023. године, када му је преминуо син.
10. 06. 2025. у 17:38
Коментари (0)