ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ

Промо

07. 06. 2024. у 12:38

ПРВУ недељу јуна компанија METRO Cash &Carry Србија обележила је као Недељу робних марки, у оквиру које је централно дешавање било целодневно кулинарско такмичење професионалних кувара из целе Србије.

ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ

Učesnici takmicenja, članovi zirija, predstavnici METRO-a i HoReCa centra/Foto: Željko Kovačević

Такмичење је одржано у METRO HoReCa центру, а учесници су имали задатак да направе јела од намирница из богатог асортимана МЕТРО робних марки.

У избору стручног жирија, који су чинили представници МЕТРО-а, шеф Филип Ћирић и други представници струке, за победницу такмичења проглашена је Анђела Траживук, која је освојила ваучер у вредности од 500 ЕУР за куповину у МЕТРО-у. Кулинарско такмичење је имало и хуманитарну ноту, јер је сваки кувар уз пријаву могао да номинује и једну средњу угоститељску школу, која ће у случају њихове победе добити донацију у виду производа из МЕТРО понуде у вредности од 2.000 ЕУР. Победом Анђеле, донацију је добила Економско-трговинска школа из Смедерева, коју је Анђела номиновала.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru/Foto: Željko Kovačević

Додељена је и мотивациона награда, која је отишла у стручне руке младог кувара Филипа Симића.

Подсетимо, МЕТРО је једна од првих интернационалних компанија која је у Србији представила и увела производе из асортимана приватних робних марки.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru 2/Foto: Željko Kovačević

- Као једини прави велетрговац на српском тржишту, ми тежимо да увек будемо поуздан партнер професионалних купаца, пре свега угоститеља и малих, самосталних трговаца, што значи да наша понуда асортимана и услуга мора бити пре свега квалитетна, стабилног снабдевања и да у погледу цена одговара потребама свих група професионалних купаца. Ови принципи леже у основи наше понуде богатог асортимана сопствених робних марки, како локалних производа, тако и оних пореклом из целог света - изјавио је Андрé Ринненсланд, генерални директор компаније METRO Cash & Carry Србија.

Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević

Као део обележавања Недеље сопствених робних марки, МЕТРО је одлучио и да започне дугорочно хуманитарно партнерство са организацијом Звуци Срца, кроз донацију производа из асортимана робних марки за потребе њихових радних центара и кафића.

У оквиру Недеље робних марки, МЕТРО је спремио и јединствену "1+1" понуду у оквиру које купци могу пронаћи одличну селекцију из асортимана МЕТРО робних марки, где куповином једног артикла други добијају по симболичној цени за 1 динар.

Filip Simić sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević

METRO Cash & Carry Србија део је МЕТРО Групе са седиштем у Немачкој (МЕТРО АГ), водећег велетрговца храном који послује у 30 земаља. Компанија у Србији послује од 2005. године, запошљава око 1200 људи, водећи је домаћи велетрговац храном и усмерена је на снабдевање угоститељског сектора и малих независних трговаца. МЕТРО робне марке нуде одличан квалитет, намењен пре свега професионалним купцима и укључују брендове Аро,  METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma и Tarrington.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ПРВИ СНИМЦИ УКРАЈИНСКОГ НАПАДА НА РИЛСК: Најмање шест мртвих и десетине повређених, горе аутомобили (ВИДЕО)

ПРВИ СНИМЦИ УКРАЈИНСКОГ НАПАДА НА РИЛСК: Најмање шест мртвих и десетине повређених, горе аутомобили (ВИДЕО)

ШЕСТ особа, међу којима и једно дете, убијено је у Рилску, у области Курск, као резултат ракетног удара украјинских оружаних снага, саопштио је вршилац дужности гувернера Курске области Александар Хинштајн.

20. 12. 2024. у 17:07

Коментари (0)

Стигла вам је једна 110 година стара порука са фронта