НАЈВЕЋА ДОНАЦИЈА ЗВЕЧАНСКОЈ У ПОСЛЕДЊИХ 10 ГОДИНА: На "Донаторској вечери" Жељка Митровића скупљено 130.000 евра

Промо

27. 09. 2024. у 14:00

ЧАК 20 највећих домаћих компанија учествовало у донаторској вечери.

НАЈВЕЋА ДОНАЦИЈА ЗВЕЧАНСКОЈ У ПОСЛЕДЊИХ 10 ГОДИНА: На Донаторској вечери Жељка Митровића скупљено 130.000 евра

Foto: J Simonovic/ Pink Media Group

У Палати Митровић одржано је "Донаторско вече" у ком је учествовало 20 великих домаћих компанија, које су на први позив Жељка Митровића прихватиле учешће. "Донаторско вече" било је посвећено скупљању средстава за Центар за заштиту одојчади, деце и омладине Звечанска, а један сто коштао је 500.000 РСД + ПДВ и новац је аутоматски био уплаћен на рачун Звечанске.

Део "Донаторске вечери" била је и аукција на којој су деца из Звечанске и осталих установа продавала своје уметничке радове – и са поносом можемо да кажемо да је синоћ прикупљено око 15 милиона динара, односно 130.000 евра, што је највећа донација Звечанској у последњих десет година!

Домаћин хуманитарног бала био је Жељко Митровић, а поред њега програм су водиле Бојана Лазић и Катарина Николић.

- Вечерас је 25. догађај од 30, поводом 30 година Пинка. За мене је најзначајнији догађај и због њега сам најсрећнији. На нашем хуманитарном балу имали смо двадесетак столова, које су купиле велике домаће компаније и на тај начин директно донирале Звечанској и другим установама за бригу о деци без родитељског старања. Имали смо и аукцију – продају дечјих слика и у једној вечери смо скупили рекао бих око петнаестак милиона за Звечанску. Морам да се захвалим свим компанијама које су учествовале, јер су све – на први позив рекле ДА. Оне су: Ауторитас, Banca Intesa, М Ентеријер, Travelland, Big Blue, Car Go, Орион Телеком, Матијевић, Информер, Златиборац, MK Group, Imperial Jet, Pink Media Group, Театар Одеон, ПР-ДЦ, City Records, Гигатрон, Proton System и Info Media Group. Биг Бенд из Новог Сада је задужен за добру забаву. У најави овог догађаја сам рекао да очекујем да ће се домаће компаније надметати, јер велики број српских компанија има социјалну одговорност – рекао је Митровић.

Још један догађај у оквиру кампање 30 дана – 30 догађаја протекао је више него успешно. Свима је више него јасна спона Митровића са Звечанском и њеним штићеницима, која траје преко деценију и по, те нема сумње да ћемо сличне активности моћи да видимо и у блиској будућности, а сасвим је сигурно да је ово тек први од много хуманитарних догађаја који ће се одржавати у Палати Митровић.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
МЛАДИЋИ РОЂЕНИ ОВЕ ГОДИНЕ ЋЕ ПРВИ У ВОЈСКУ: Генерал Мојсиловић открио све детаље о служењу војног рока

МЛАДИЋИ РОЂЕНИ ОВЕ ГОДИНЕ ЋЕ ПРВИ У ВОЈСКУ: Генерал Мојсиловић открио све детаље о служењу војног рока

НАЧЕЛНИК Генералштаба Војске Србије генерал Милан Мојсиловић рекао је у емисији "Таковска 10" да Србија касни са увођењем обавезне војне обавезе. Суштина је да се изгради одбрамбени капацитет Србије, сваки дан и сваку годину коју чекамо, губимо генерације младих војника, рекао је генерал Мојсиловић. У једној класи рачунамо до 20.000 војника-регрута, на годишњем нивоу, два и по месеца по пет хиљада њих у једној класи, односно циклусу, рекао је Мојсиловић уз напомену да ће прво бити регрутовани млађи војници, почев од 2006. годишта.

25. 09. 2024. у 22:01

Коментари (0)

РУСИ СРАВЊУЈУ УГЛЕДАР СА ЗЕМЉОМ: Град је опкољен - ово су последњи тренуци (ВИДЕО)