УМЕСТО ШОПИНГ ГРОЗНИЦЕ ЦРНОГ ПЕТКА – ХУМАНОСТ НА ДЕЛУ: Компанија дм издвојила преко 6 милиона динара за Народне кухиње Црвеног крста Србије
Београд, 2. децембар 2024 – Захваљујући својим верним купцима, дм је и овог последњег петка у новембру издвојио пет одсто свог дневног промета у рекордном износу од 6.051.843,00 динара за донацију која је уручена Народним кухињама Црвеног крста Србије.

foto: Zoran Mirčetić
У оквиру традиционалне иницијативе Гивинг Фридаy, дрогеријски ланац дм већ шесту годину заредом указује на значај солидарности баш на Црни петак, када је цео свет углавном окренут препознатљивој шопинг грозници.
У години великог јубилеја, када слави две деценије пословања, једна од друштвено најангажованијих компанија у нашој земљи наставља низ својих хуманих подухвата, као што је Гивинг Фридаy, који има за циљ да укаже на проблем растуће глади у свету, али и да покаже снагу хуманости на делу.
- С поносом гледамо на то како су наши купци, препознајући вредност даривања, претворили Црни петак у прави празник солидарности и хуманости. У дм-у друштвена одговорност је више од пословног принципа; она је срж нашег идентитета, а иницијатива Гивинг Фридаy већ годинама нас инспирише да се као заједница окупљамо с племенитом мисијом. Верујемо да ће ова иницијатива наставити да расте, оснажујући нашу заједницу и градећи друштво у ком су емпатија и подршка свакодневица - изјавила је Тања Костић, вођа тима за ПР, ЦСР и корпоративне комуникације дм Србија.
Из Црвеног крста Србије истакли су да је ова иницијатива, у оквиру које дм већ пету годину заредом усмерава средства за набавку прехрамбених намирница за најугроженије грађане, од великог значаја за њихову мрежу народних кухиња широм земље, имајући у виду да дневно обезбеђују више хиљада оброка за своје кориснике.
- Изузетна је част што већ пети пут заредом имамо прилику да сарађујемо са компанијом дм, која је препознала нашу мисију да олакшамо свакодневицу егзистенцијално угрожених грађана. Захваљујемо се на поверењу и још једној донацији која значајно доприноси остваривању поменутог циља и показује да они најугроженији међу нама нису сами, јер све постаје лакше уз подршку читавог друштва. Надамо се да ће ова племенита иницијатива компаније дм инспирисати и друге пословне организације и појединце да помогну побољшању живота корисника Народних кухиња Црвеног крста Србије - изјавио је Генерални секретар Црвеног крста Србије Љубомир Миладиновић.
Од 2020. до 2023. године дм је у оквиру кампање Гивинг Фридаy донирао укупно преко 15,3 милиона динара, чиме је обезбеђено више од 122 тоне хране за кориснике народних кухиња у 65 градова широм земље.
Уз то, компанија овом иницијативом додатно доприноси локалним заједницама набављајући намирнице од малих произвођача, пољопривредних газдинстава и задруга, чиме се подстиче и развој домаће привреде. Због свега наведеног, овај својеврсни празник доброчинства препознала је и стручна јавност па је дм недавно добио и вредно признање „Кампање са сврхом“ истоименог фестивала друштвено одговорне комуникације у нашој земљи.

ЧЕТИРИ ЗЕМЉЕ ЕУ ОДБИЛЕ ТРАМПОВ ПЛАН: Неће да купују америчко оружје за Украјину!
ЧЕТИРИ европске земље одбиле су да учествују у пројекту председника САД Доналда Трампа о куповини америчког оружја за Украјину.
16. 07. 2025. у 14:12

БЕБА ИЗ СРБИЈЕ СЕ УГУШИЛА НАОЧИГЛЕД РОДИТЕЉА: Незапамћена трагедија на Халкидикију
БЕБА из Србије, стара свега 13 месеци, изненада је изгубила живот у једном угоститељском објекту на Халкидикију. Како наводе грчки медији, ова незапамћена трагедија одиграла се пред очима дететових родитеља.
16. 07. 2025. у 14:33

Научници ајкулама спустили мртву краву на 1.629 метара дубине - нису могли да верују шта су рибе урадиле (ВИДЕО)
"ТО ПОКАЗУЈЕ стратегију преживљавања код врста које се не хране усамљено."
14. 07. 2025. у 13:06
Коментари (0)