
Политика




"ОВО НИ КОМУНИСТИ НИСУ РАДИЛИ": Од све муке Ђилас сад удара на патријарха и СПЦ
17. 04. 2025. у 13:44

Тенис

РАФАЕЛ НАДАЛ СЕ ВРАЋА НА РОЛАН ГАРОС! Стигла потврда, спремите се за спектакл
17. 04. 2025. у 15:00




КРАЈ ЗА МЕЂЕДОВИЋА: Хамад пропустио шансу за победу, изгубио од 10. тенисера на свету
16. 04. 2025. у 20:23
Фудбал


"ЗВЕЗДА ЈЕ СТУБ СРПСТВА!" Звездан Терзић о последњем потезу црвено-белих
17. 04. 2025. у 14:11


"ТЕШКА ЈЕ РЕАЛНОСТ..." Компани неутешан након елиминације Бајерна из Лиге шампиона
17. 04. 2025. у 11:45

ИНЗАГИ БЛИСТА НАКОН ПОДВИГА ИНТЕРА: Урадити ово против тима какав је Бајерн...
17. 04. 2025. у 11:30
Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika