ДОЖИВИ СРБИЈУ КРОЗ ИСКУСТВО: На манифестацији "Дубаи експо 2020" представљен нови туристички бренд наше земље

Б. Б.

14. 01. 2022. у 10:42

"СРБИЈА. ДОЖИВИ!", назив је новог туристичког бренда наше земље, који су ТОС и национална платформа "Србија ствара" представили на Светској изложби "ЕКСПО 2020" у Дубаију, као део нове стратегије маркетинга у циљу привлачења домаћих и страних туриста.

ДОЖИВИ СРБИЈУ КРОЗ ИСКУСТВО: На манифестацији Дубаи експо 2020 представљен нови туристички бренд наше земље

Фото Промо

Намењен је туристима који траже занимљива и аутентична искуства, природне лепоте, креативне и инспиративне дестинације.

Инспирација је нађена у непоновљивом и динамичном доживљају, који Србија нуди на раскрсници истока и запада, где се мешају модерно и традиционално, урбано и природно.

Нови бренд симболизује тај динамични доживљај који туристи могу да разумеју, осете и деле даље.

- Примећујемо да нови начин представљања наше понуде кроз искуства, односно доживљаје, наилази на велику заинтересованост и даје нову енергију нашим промотивним активностима - навела је Марија Лабовић, директорка ТОС.

Фото Промо

Према речима Ане Илић, више саветнице премијерке за креативне индустрије и туризам, вође тима платформе "Србија ствара" и заменице генералне комесарке за наступ Србије на ЕКСПО 2020 Дубаи, веома је значајно што је баш овај моменат искоришћен за побољшање бренда Србије и њених туристичких потенцијала.

- Већ смо на овогодишњој Светској изложби показали да је Србија модерна, креативна и иновативна земља, која и те како има шта да понуди својим посетиоцима и тако много учинили за побољшање имиџа земље - рекла је Илић.

- Важно је искористити прилику и позитивно утицати и на промену туристичког бренда, на којем смо заједничким снагама радили протеклих месеци, како бисмо привукли што више посетилаца из целог света да дођу и посете Србију.

Фото Промо

ВИШЕ ОД ПОЛА МИЛИОНА

- ПАВИЉОН Србије на светској изложби је посетило више од пола милиона посетилаца, а очекујемо још толико, што само говори о величини циљне групе коју желимо да привучемо - навела је Илићева.

Примена новог туристичког бренда "Србија. Доживи!" почиње ове године. Како ће се промовисати Србија, дестинације и најзначајнији туристички производи, домаћој јавности биће детаљније представљено на предстојећем 43. Међународном сајму туризма у Београду.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АМЕРИКАНЦИ ОБЈАВИЛИ МАПЕ СА РАТИШТА: Русија наставља продор дубље у Украјину, враћа територију у Курској области (ФОТО)

АМЕРИКАНЦИ ОБЈАВИЛИ МАПЕ СА РАТИШТА: Русија наставља продор дубље у Украјину, враћа територију у Курској области (ФОТО)

РУСИЈА наставља да продире дубље у Украјину и враћа сопствену територију у Курској области, показују најновије мапе са украјинског ратиша које је објавио Институт за проучавање рата (ISW).

09. 01. 2025. у 20:45

ЈА САМ ТЕ ПЛАТИО, МОРАШ ДА ПЕВАШ! Коњевић доживео инцидент на ромском весељу

"ЈА САМ ТЕ ПЛАТИО, МОРАШ ДА ПЕВАШ!" Коњевић доживео инцидент на ромском весељу

ПЕВАЧ Шериф Коњевић имао је инцидент о којем се нашироко писало, када је на једној ромској свадби наводно дошло до непријатне ситуације у којој су он и његова колегиница Надица Адемов нападнути.

12. 01. 2025. у 10:49

Коментари (0)

АМЕРИКА ПУЦА ПО ШАВОВИМА ЗБОГ СУМАНУТОГ ПОТЕЗА: Путинов бумеранг Вашингтону у главу