
Политика


ШЕШЕЉ О ХАПШЕЊУ БИВШЕГ ПРЕДСЕДНИКА СРЈ: Легија је плакао пред Милошевићем
20. 04. 2025. у 22:41


ПРОФЕСОР ПЕТРОВ О БЛОКАДАМА: Студенти само једна фасада, обични пиони
20. 04. 2025. у 22:09

Тенис





КОД КУЋЕ ЈЕ НАЈЛЕПШЕ! Александар Зверев победио Американца и освојио турнир у Минхену
20. 04. 2025. у 15:03
Фудбал

"ЗВЕЗДА СТАБИЛНА, ПАРТИЗАН ЈЕ ТИМ ЗА ПЛЕЈ-ОФ!" Пабло Ласо о "вечитима"
20. 04. 2025. у 22:46



ЛЕСТЕР ИСПАО У ДРУГУ ЛИГУ! Ливерпул славио против "лисица" и похитао ка титули
20. 04. 2025. у 19:53

vuk
01.01.2023. 11:55
Skoro sam gledao dokumentarac o izgradnji mosta preko Bosfora.Turci su definitivno medju vodecim zemljama u izgradnji mostova.
Dule
01.01.2023. 13:44
Ко то мосли да су српске фирме напрасно заборавиле како се праве мостови и да морају да се ангажују Турци на нам их праве, уместо рецимо Мостоградње? Зар није било једноставније, али и мноооого повољније за државне финансије, да се посао додели онима који су направили Газелу, Бранков и нови железнички мост преко Саве у Београду?
Sandra
01.01.2023. 19:15
Važno je da se gradi,jer putevi zbližavaju ljude. Jedino me čudi što su Turci doveli celu građevinsku bazu a ne koriste naš materijal. Što se radnika tiče, mi ih i inače nemamo, na gradilištu Beograda na vodi npr. su Pakistanci i slični, vidimo ih kada uveče sa gradilišta kreću u svoje privremene smeštaje. Za one koji nisu informisani čuvena Mostogradnja koja se proslavila i kod nas i u svetu više ne postoji. Uništili smo sopstvenu firmu kao i mnoge druge još u periodu sankcija, devedesetih, a stručnjaci nam otišli tamo gde se gradi i adekvatno nagrađuje.