ЗАКЉУЧНО са 2023. годином у Србији је за последњих десетак година изграђено укупно исто онолико путева колико за време Тита, Милошевића и ДОС заједно! Подаци показују да је у овом тренутку у току изградња 502,7 километара саобраћајница, а да ћемо у наредним годинама достићи 900 километара нових и још толико реконструисаних путева.
@vuk - Без кредита? Па СФРЈ 1983. имала фактички банкрот јер није могла да враћа подигнуте кредите! А цијела држава имала један аутопут. Комунистичка религија, вјеруј шта ти кажем а не својим очима.
@S juga - Pa svaki napredak ima cenu. Ko god da je na vlasti u Srbiji, demokrate, kralj, socijalisti, moraće da gradi i unapređuje zemlju kreditima. To je sudbina svih malih i srednje velikih država.
Nekada se govorilo neka putevi budu loši kako bi stranci duže boravili u našoj zemlji i potrošili više novaca. Sada je drugo pravilo. Neka stranci samo prođu a novci? Pa dovoljna je putarina i nešto zarade po restoranima i pumpama duž puteva. Šta možemo, vremena se menjaju brže nego smo očekivali.
ЈОШ једна традиционална немачка компанија је банкротирала. Schumag AG је након 200 година постојања постао несолвентан, а стечај је оставио стотине радника у неизвесности.
НАКОН што је водитељ Н1 рекао да је "Проблем који постоји са пројектом "Јадар" сама локација, у САД-у или другим државама где се вади литијум то се дешава у неким ненасељеним или потпуно пустим областима, за разлику од Србије где имамо и водоизворишта и пољопривредно земљиште", уследио је одговор др хемије Ивана Трифуновића:
АМЕРИЧКА компанија „Боинг“ смањиће радну снагу за десет одсто, што је око 17.000 људи, док се губици компаније повећавају, а штрајк машиниста, због којег је обустављен рад у овој фабрици авиона, улази у пету недељу.
ИНДИЈА је постала други највећи добављач санкционисаних технологија Русији, као што су микрочипови, чипови и алатне машине, објавио је данас Блумберг, позивајући се на изјаве америчких и европских званичника.
vuk
01.01.2024. 08:23
Ne bih se ja poredio sa Titom.Tada smo gradili sami i bez kredita.Da ne pominjemo lokalne puteve.
Šator
02.01.2024. 07:18
@vuk - Без кредита? Па СФРЈ 1983. имала фактички банкрот јер није могла да враћа подигнуте кредите! А цијела држава имала један аутопут. Комунистичка религија, вјеруј шта ти кажем а не својим очима.
Nenad
01.01.2024. 09:10
Zasto se stalo sa davno obecanom rekonstrukcijom pruge Valjevo-crnogorska granica?Vozovi idu 20km/h,dok u Vojvodini 200km/h.
S juga
01.01.2024. 09:52
Nece se vise govoriti duzan kao Grcka, nego duzan kao Srbija.
Zoran
02.01.2024. 20:24
@S juga - Pa svaki napredak ima cenu. Ko god da je na vlasti u Srbiji, demokrate, kralj, socijalisti, moraće da gradi i unapređuje zemlju kreditima. To je sudbina svih malih i srednje velikih država.
Q R
01.01.2024. 10:25
Зашто су од Београда ка Мађарској и Крватској пруге брзина 200 км/ч, а у остатку Србије 120 км/ч ?
Vid
01.01.2024. 11:17
Kad će doći na red most Bačka Palanka--Neštin da se nemora ići preko Hrvatske pozdrav!
Stojan
02.01.2024. 13:52
@Vid - Pa, priča se- ove godine će krenuti sa mostom.
Srle
01.01.2024. 13:59
Nekada se govorilo neka putevi budu loši kako bi stranci duže boravili u našoj zemlji i potrošili više novaca. Sada je drugo pravilo. Neka stranci samo prođu a novci? Pa dovoljna je putarina i nešto zarade po restoranima i pumpama duž puteva. Šta možemo, vremena se menjaju brže nego smo očekivali.