НА ОНЛАЈН ШОПИНГ ДАЛИ 645 МИЛИОНА ЕВРА: Бржи и лакши начин куповине убрзано је у порасту и у Србији
09. 01. 2025. у 06:45
КУПОВИНА путем интернета у Србији убрзано расте. У трећем тромесечју 2024. године се за 49,5 одсто више пазарило онлајн него у истом периоду лане, показују подаци Народне банке Србије (НБС).
Повезане вести
СА СКОКОМ ОНЛАЈН КУПОВИНЕ РАСТЕ И БРОЈ ПРЕВАРА: Иза сјајне слике прети шарена лажа
ТРЕНД онлајн куповине у Србији незаустављиво расте, али се повећава и број нерегистрованих трговаца и превара, па потрошачи морају да буду опрезни.
15. 11. 2024. у 07:00
Најновије из рубрике
ПАД НА ТРЖИШТУ КРИПТО ВАЛУТА СЕ НАСТАВЉА: Биткоин вреди мање од 90.000 евра
ВРЕДНОСТ биткоина је данас у 15.45 часова на највећој светској берзи крипто валута Бајненс пала за 3,07 одсто на 89.402,37 евра.
09. 01. 2025. у 16:16
ЧАДЕЖ: Србија идеална за нове погоне, спремамо технолошке алате привреди
ГЛОБАЛНИ изазови попут геополитичких тензија, енергетске кризе и фрагментације тржишта обликоваће пословни амбијент у 2025. години, изјавио је Марко Чадеж, председник Привредне коморе Србије (ПКС).
08. 01. 2025. у 11:09
"ДЕФИНИСАЛИ СМО ПЕТ НАЈВАЖНИЈИХ ЦИЉЕВА ЗА 2025" Мали: Настављамо да радимо и градимо Србију
СИНИША Мали, министар финансија, саопштио је пет најважнијих циљева, који су дефинисани за 2025. годину.
08. 01. 2025. у 09:36
ЏЕНЕТ ЈЕЛЕН ПРЕТИ КИНИ: Биће значајних последица ако пружите помоћ Русији
АМЕРИЧКА министарка финансија Џенет Јелен запретила је Кини "значајним последицама" уколико пружи материјалну подршку Русији у сукобу са Украјином, на састанку са потпредседником кинеског Државног савета Хе Лифенгом.
07. 01. 2025. у 20:44
У 2025. БИЋЕМО ПРВИ ПО РАСТУ У ЕВРОПИ Ауторски текст Синише Малог за "Вечење новости"
СРБИЈА је у прва три квартала 2024. године друга најбрже растућа економија у Европи, а наш раст у том периоду износи четири одсто.
07. 01. 2025. у 07:00
Kalesu
09.01.2025. 08:46
Kupovina onlajn je lako i oberučke prihvaćena najpre od onih, koji svoje automobile i druga vozila po pravilu parkiraju na najbližoj mogućoj tački od vrata radnji, kafića... I ja sam koristio ovu mogućnost, ali samo kod domaćih trgovina, čije su radnje siromašnije snabdevene u mom gradu nego u BG ili NS ("zlatno" pravilo kod velikih sistema), ili ni nemaju lokaciju ovde, a nude robu koja mi treba. Nikada ne bih trgovao sa oglašivačima na društvenim mrežama, jer su tu barem 2/3 njih prevaranti. Posebna sorta "onlajn kupaca", koju nikad neću razumeti, je ona koja koristi usluge kućne dostave, a naručuje robu iz radnje ili picerije, hamburgerije... udaljene od njegove lokacije manje od jednog kilometra, i uz to kuka na dugo čekanje dostavljača!