НА ОНЛАЈН ШОПИНГ ДАЛИ 645 МИЛИОНА ЕВРА: Бржи и лакши начин куповине убрзано је у порасту и у Србији
09. 01. 2025. у 06:45
КУПОВИНА путем интернета у Србији убрзано расте. У трећем тромесечју 2024. године се за 49,5 одсто више пазарило онлајн него у истом периоду лане, показују подаци Народне банке Србије (НБС).
Повезане вести

НА НЕТУ НАЈВИШЕ ПАЗАРИМО У ДОМАЋИМ РАДЊАМА: Онлајн куповина скочила 40,1 одсто
БРОЈ плаћања обављених картицама и електронским новцем на интернету у првом тромесечју 2025. године забележио је раст од 40,1 одсто у односу на исти период лане, објавила је данас Народна банка Србије (НБС).
03. 07. 2025. у 14:05
Најновије из рубрике

ДОДАТНИ ПОПУСТИ ЗА СТРУЈУ Најсиромашнији, пензионери и борци плаћаће мање рачуне!
ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић најавио је четврту меру економске подршке – попусте на рачуне за струју, који ће се односити на најсиромашније грађане, а посебно на пензионере са примањима до 28.000 динара.
31. 08. 2025. у 22:42

ГРАЂАНИ ЋЕ УШТЕДЕТИ И ДО 20%! Од сутра велика снижења у маркетима - Ниже цене за готово 20 хиљада производа!
ГОТОВО 20 хиљада намирница у маркетима широм наше земље од сутра ће имати ниже цене.
31. 08. 2025. у 16:28

МИЛИЈАРДЕ ЕВРА ЗАГЛАВЉЕНЕ: Банке хитно реаговале на пропуст система
ЕВРОПСКЕ банке привремено зауставиле PayPal плаћања због квара система за преваре, блокирајући више од 10 милијарди евра.
31. 08. 2025. у 14:13

ВЕЋ ОД СУТРА НАРОД ЋЕ МОЋИ ЗНАЧАЈНО ДА УШТЕДИ: Ово је списак производа који ће бити драстично јефтинији
ОД ПОНЕДЕЉКА, 1. септембра, грађани Србије моћи ће да пазаре по нижим ценама захваљујући једној од 5 нових мера државе и председнику Александру Вучићу с циљем бољитка и подизања животног стандарда грађана.
31. 08. 2025. у 12:42

ЛУКАШЕНКО: ШОС постаје глобални дипломатски играч
ШАНГАЈСКА организација за сарадњу (ШОС) самоуверено постаје глобални дипломатски играч, изјавио је белоруски председник Александар Лукашенко у интервјуу за новинску агенцију Синхуа.
31. 08. 2025. у 09:22
Kalesu
09.01.2025. 08:46
Kupovina onlajn je lako i oberučke prihvaćena najpre od onih, koji svoje automobile i druga vozila po pravilu parkiraju na najbližoj mogućoj tački od vrata radnji, kafića... I ja sam koristio ovu mogućnost, ali samo kod domaćih trgovina, čije su radnje siromašnije snabdevene u mom gradu nego u BG ili NS ("zlatno" pravilo kod velikih sistema), ili ni nemaju lokaciju ovde, a nude robu koja mi treba. Nikada ne bih trgovao sa oglašivačima na društvenim mrežama, jer su tu barem 2/3 njih prevaranti. Posebna sorta "onlajn kupaca", koju nikad neću razumeti, je ona koja koristi usluge kućne dostave, a naručuje robu iz radnje ili picerije, hamburgerije... udaljene od njegove lokacije manje od jednog kilometra, i uz to kuka na dugo čekanje dostavljača!