Снага домаћих брендова: ВОДАВОДА и Горки Лист освајају свет

Новости онлајн

03. 03. 2025. у 15:00

Иза нас је још једна динамична Година, пуна изазова али и великих успеха. ВОДАВОДА је протекле године обележила 20 година свог постојања, настављујући ширење на међународна тржишта, док Горки Лист бележи лидерску позицију и значајан раст, а ВОДАВОДА Водица остаје неприкосновени лидер у својој категорији, омиљена међу најмађима и њиховим родитељима.

Снага домаћих брендова: ВОДАВОДА и Горки Лист освајају свет

Фото: Небојша Бабић

О бројним достигнућима, стратешким плановима за будућност и визији која га води, разговарамо са Војином Ђорђевићем, креатором и оснивачем брендова ВОДАВОДА и Горки Лист.

За нама је изазовна година, шта бисте издвојили као највећи успех?

Протекла година је била изузетно динамична и успешна за наше брендове, а за ВОДАВОДУ посебно значајна јер смо обележили 20 година од оснивања. Током ове важне прекретнице, у међувремену смо обезбедили присуство и у Швајцарској, Аустралији и Аустрији, тако да смо сада на 23 међународна тржишта. Отварање нових тржишта је био разлог да повећамо капацитете - због тога смо свечано пустили у рад нову производну линију врхунског квалитета која може обезбедити да квалитет воде остане исти и да у флаши буде баш онакав какав је на дубини од 605 метара. Захваљујући томе, ВОДАВОДА и у овој години имавелики раст, а прати је ВОДАВОДА Водица која је наставила да буде први избор малишана и родитеља и од свог појављивања на тржишту је најпродаванија у категорији дечјих вода. Горки Лист је, захваљујуци свом квалитету, у протеклој години остварио импресиван раст од 20% и на домаћем, а јос важније и на страном тржишту. Такође, представили смо и унапређени визуелни идентитет и освежили комуникацију бренда.

ВОДАВОДА је природно минерална артешка вода за коју често истичете да је јединствена по томе сто је истог квалитета у флаши и на свом извору. Како обезбеђујете сигурност тог процеса, колико је то препознато и цењено на глобалном тржишту?

Не желећи да поредим ВОДАВОДУ са другим флашираним водама, истакао бих да, у истраживањима, многи потрошаци мисле да је свака флаширана вода, било да је стона, изворска или природно минерална, истог састава као што је на извору. Да појасним - због различитих разлога већина вода пролази кроз различите процесе филтрације и дораде да би се постигао жељени укус и неопходни квалитет, док се ВОДАВОДА пуни директно из артешког бунара дубине 605 метара, без икакве прераде и дораде. Према томе, састав је исти у флаши, као сто је на тој дубини и исто на извору. Када први пут отворите флашу ВОДАВОДЕ, заправо долазите у додир са водом која је хиљадама година чекала на тај тренутак. Управо из тог разлога, ми место где се одвија процес флаширања ВОДАВОДЕ не зовемо фабриком већ Домом Воде. Управо та аутентичност и непромењен квалитет препознати су и на страном а и домаћем тржишту, што потврђује раст продаје од 30%. Верујем да ће временом, ове значајне информације о потпуној природности ВОДАВОДЕ као и њеном високом квалитету, утицати да све већи број људи препозна њену вредност и њене предности.

Горки Лист је синоним за аутентичан битер са богатом традицијом. Како видите његов даљи развој и позиционирање на међународном тржишту?

Горки Лист је бренд са снажним карактером, који с поносом негује богату традицију. У свету се аутентичност и природни састојци све више цене, што чини идеалну позицију за даљи раст и ширење. Пред нама су амбициозни планови који подразумевају нова тржишта, унапређење брендинга и увођење иновација које ће додатно учврстити статус Горког Листа међу најбољим битерима на свету. Како бисмо одговорили на растућу потражњу и осигурали још већу доступност, повећали смо капацитете производње и проширили производне линије. Уз доказан квалитет, богату традицију и лојалне потрошаче, настављамо да на један отворен начин, у свету где сви чувају своје тајне - на потпуно другачији начин комуницирамо јединствен састав Горког Листа и 27 лековитих биљака и откривамо већи део његових драгоцених биљака, попут пелина, мајкине душице, хајдучке траве, матичњака, клеке, чубра, линцуре, љутића, камилице, коморача, нане и других… Тиме смо додатно оснажили повезаност потрошача с брендом, јер препознају не само његову врхунску рецептуру и аутентичан укус, већ и бенефите које пружа, како за њих, тако и за друштво.

Фото: Небојша Бабић

Који су стратешки циљеви и планови за 2025. годину? На чему ће бити фокусирани следећи кораци у расту и ширењу брендова?

Наш главни циљ ове године је ширење на међународном тржишту уз стратешке инвестиције у иновације и одржив раст на домаћем тржишту како бисмо нашим потрошачима омогућили да уживају у најквалитетнијим производима као што су ВОДАВОДА, ВОДАВОДА Водица и Горки Лист. За наше брендове и даљи раст, остварење мисије и визије је то сто ћемо ове године представити наше производе на највећем светском догађају у Јапану. С обзиром на растућу потражњу и успех који ВОДАВОДА бележи у ексклузивним хотелима и локалима широм света, посебно у земљама Залива попут Катара и Кувајта, лансираћемо природно минералну газирану ВОДАВОДУ у стакленој амбалажи, намењену искључиво међународном тржишту. Фокус је и на јачању дистрибуције у Азији и Америци, уз континуирану подршку спорту и промоцију здравог начина живота. За Горки Лист, то је свакако јачање присуства у премиум сегменту и иновативни концепти конзумације. У сарадњи са врхунским барменима, редефинисаћемо начин на који се доживљава бренд - спајајући традицију, софистицираност и савремени хедонизам.

Шта Вас лично инспирише и мотивише у пословном свету? Који бисте савет дали младим предузетницима који тек започињу свој пут?

Кроз своју каријеру прошао сам кроз бројна искушења, па и она најтежа, али разлог због ког никада нисам желео да одустанем од визије и продам брендове, а који ме и данас мотивише је увереност да ВОДАВОДА заслужује глобалну присутност. Желимо да да грађани Србије буду поносни на Горки Лист и ВОДАВОДУ јер представљају, не само оне који својим радом учествују у позиционирању производа широм света, већ и нашу земљу. Управо нас сваки успех надахњује и инспирише, јер су наши брендови креирани за домаће тржиште, али смо од њиховог настанка веровали да на најпозитивнији начин могу да освајају светско тржиште. Ово је прича која нема краја, јер са тимом који је састављен од вредних, креативних и по много чему изузетних појединаца, радимо на томе. Млађе генерације сигурно у много чему свет виде другачије од нас старијих и зато није лако дати савет. Верујте, у разговору са младима могу много да научим, али ако бих младим предузетницима препоручио нешто, то би свакако било да верују у своје идеје. И још важније, да буду спремни на истрајност и дугорочну посвећеност. Успех не долази преко ноћи, потребни су стрпљење, рад и непрестано усавршавање. Сваки изазов је прилика да постанете бољи, а сваки корак напред доказ да сте на добром путу. И оно најважније - никада не правите компромисе када је у питању квалитет. Јер на крају, истинска вредност и прави квалитет увек пронађу свој пут до оних који их препознају и цене. А права потврда за то су ВОДАВОДА, ВОДАВОДА Водица и Горки Лист.

M-50

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЛЕКАРИ У ШОКУ ОНИМ ШТО СУ НОЋАС ВИДЕЛИ: Београђани масовно повраћали, хитна их возила и у притворе

ЛЕКАРИ У ШОКУ ОНИМ ШТО СУ НОЋАС ВИДЕЛИ: Београђани масовно повраћали, хитна их возила и у притворе

ДОКТОРКА из Хитне помоћи у Београду, Ивана Стефановић, истакла је јутрос да је било неуобичајено много посла са алкохолисаним грађанима током ноћи. Уз то много интервенција, инфаркта, као и саобраћајних незгода.

03. 03. 2025. у 10:05

Коментари (0)

НЕВИЂЕН СКАНДАЛ! Спортисти масовно враћају олимпијске медаље освојене у Паризу