ОВА ВОЗИЛА ЧАК НИ НЕМЦИ НЕ МОГУ ДА ПРИУШТЕ: Некад су била сића за њих, а сад нису вољни да издвоје значајне своте новца
СТУДИЈА коју је спровео истраживачки институт YоуГов показала је да је 47 одсто испитаника навело превелике трошкове као главну препреку за куповину ЕВ.

Фото Shutterstock
Остали главни фактори укључују ограничен домет возила на батерије, што је проблем за 42 одсто испитаника, а недостатак станица за пуњење за око 40 одсто испитаника. Око 30 одсто испитаника одвратиле су високе цене електричне енергије, док је 24 одсто изразило бојазан да технологија још није у потпуности развијена.
Продаја електричних возила пала је за 27 процената у Немачкој током прошле године након истека владиних субвенција. Као што је истраживање показало, купци нису вољни да издвоје значајне своте новца за прелазак на моделе са електричним напајањем.
Свега 12 одсто испитаника рекло је да би били спремни да плате више од 30.000 евра за електрично возило. Међутим, упркос све већој конкуренцији из Кине, јефтини електрични аутомобили и даље су реткост у Немачкој, а клуб возача АДАЦ наводи само шест модела на батерије у продаји испод суме од 30.000 евра.
Највећи европски произвођач аутомобила, Волксwаген, планира производњу модела електричног аутомобила по цени од око 20.000 евра. Испитаници у анкети YоуГов показали су јасну склоност немачким и европским произвођачима, али нису изразили спремност да плате високу цену за њих.
(Курир)
Препоручујемо

ОВАКО СУ ИЗГЛЕДАЛИ ПОСЛЕДЊИ МИНУТИ САШИНОГ ЖИВОТА: Био сигуран да ће оздравити и није желео да се говори о болести
ДИРЕКТОР и оснивач Гранд продукције, Саша Поповић, преминуо је у 70. години после краће и тешке болести у једној клиници у Паризу.
03. 03. 2025. у 09:55

ЛЕКАРИ У ШОКУ ОНИМ ШТО СУ НОЋАС ВИДЕЛИ: Београђани масовно повраћали, хитна их возила и у притворе
ДОКТОРКА из Хитне помоћи у Београду, Ивана Стефановић, истакла је јутрос да је било неуобичајено много посла са алкохолисаним грађанима током ноћи. Уз то много интервенција, инфаркта, као и саобраћајних незгода.
03. 03. 2025. у 10:05

"ХОЋУ ЕУТАНАЗИЈУ" Ведрана Рудан донела одлуку: "Рекла сам деци да је готово, нећу да умирем на рате"
ЗА лечење јој је било потребно доста новца, а део је стигао из Србије, од директора издавачке куће која објављује њена дела.
03. 03. 2025. у 09:53
Коментари (0)