КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС: Поруке ХЕИНЕКЕН кампање, кроз призму аутентичног ЗЕРО ХЕРО концепта, дошле до више од четири милиона људи

Промо

26. 09. 2025. у 16:13

Више од четири милиона људи видело је важну поруку, која истиче значај одговорности у саобраћају приликом конзумације алкохола – „Кад иде тура, не иде гас“. У питању је сада већ традиционална кампања компаније ХЕИНЕКЕН Србија, која годинама бележи сјајне резултате, док је ове надограђена јединственим концептом ЗЕРО ХЕРО – посвећеном свим возачима који бирају безбедност и одлучују да седну за волан искључиво када су „на нули“.

КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС: Поруке ХЕИНЕКЕН кампање, кроз призму аутентичног ЗЕРО ХЕРО концепта, дошле до више од четири милиона људи

Фото: Промо

Са циљем да додатно подигне свест о овој значајној теми, ХЕИНЕКЕН је у сарадњи са Ауто-мото савезом Србије реализовао низ активности током летњих месеци. Посебну пажњу јавности привукла је активација у популарном београдском месту за изласке, Гастрошору, где су посетиоци, на бравама аутомобила, затицали симболичне „катанце“. Поруке на истим јасно су поручиле да ЗЕРО ХЕРО не вози ни кад попије само једно пиво, ни кад живи ту на пет минута, ни кад је добро јео, ни кад нема живе душе на улицама. Уз то, спроведена је и анкета о навикама у вожњи, која је додатно „освестила“ возаче.

Фото: Промо

„Ми у ХЕИНЕКЕН-у већ годинама доследно радимо на томе да укажемо на важност одговорне конзумације. ЗЕРО ХЕРО концепт је корак даље у том правцу – заснован на идеји да су праве вредности управо у свакодневним изборима које доносимо. Зато смо и приказали најчешће изговоре које возачи користе, како бисмо на креативан али и едукативан начин, на месту доношења одлуке, истакли да треба да имамо нула компромиса када је вожња под дејством алкохола у питању“, поручио је Драган Лупшић, директор корпоративних послова ХЕИНЕКЕН Србија.

Фото: Промо

Током трајања пројекта објављени су бројни чланци и ТВ прилози о значају одговорне вожње, уз кључне поруке на билбордима широм Србије, а важан канал комуникације биле су и друштвене мреже. Подршку су пружила и позната лица, попут новинара Младена Алвировића, глумца Славена Дошла и инфлуенсера Марте Ловић и Миће Ашћерића. Комбинација различитих комуникационих канала допринела је великој видљивости кампање која је досегла више од четири милиона људи.

ХЕИНЕКЕН Србија ће и у наредном периоду настојати да мотивише све учеснике у саобраћају да буду хероји свакодневице – савесни возачи.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ВАТРОГАСЦУ ПОЗЛИЛО ОД ПРИЗОРА КОЈИ ЈЕ ЗАТЕКАО: Мучне сцене на месту погибије Ане Радовић и њеног пријатеља

ВАТРОГАСЦУ ПОЗЛИЛО ОД ПРИЗОРА КОЈИ ЈЕ ЗАТЕКАО: Мучне сцене на месту погибије Ане Радовић и њеног пријатеља

ЈУТРОС је у Овчарско-кабларској клисури лоциран аутомобил марке "ауди" у коме су пронађена два тела, а једно до њих је тело Ане Радовић за којом се трагало од 23. новембра.

26. 11. 2025. у 13:30

НАЈВЕЋА СИЛА ЕВРОПЕ РЕАГОВАЛА НА ТРАМПОВ ПЛАН: У принципу подржавамо

НАЈВЕЋА СИЛА ЕВРОПЕ РЕАГОВАЛА НА ТРАМПОВ ПЛАН: "У принципу подржавамо"

НЕМАЧКА влада саопштила је да "у принципу" подржава план Сједињених Америчких Држава за окончање рата у Украјини, али да остаје посвећена заштити украјинског суверенитета и обезбеђивању безбедносних гаранција за земљу.

21. 11. 2025. у 12:37

Коментари (0)

ПУБЛИКА ПРВИ ПУТ БИРА НАЈБОЉЕ У СРПСКОМ ТУРИЗМУ: Отворено је гласање за 40. јубиларни „Туристички цвет“