ЕПС ЈОШ БЛИЖИ ГРАЂАНИМА: Ускоро кол центар за жалбе и сугестије

Б. Ца.

07. 09. 2020. у 16:53

СВИ купци "Електропривреде Србије" на гарантованом снабдевању ускоро ће моћи да добију информације и упуте приговоре преко јединственог кол центра, који ће ускоро почети да ради.

ЕПС ЈОШ БЛИЖИ ГРАЂАНИМА: Ускоро кол центар за жалбе и сугестије

Фото: ЕПС

 Према речима Милорада Грчића, вд директора ЈП ЕПС циљ је да се у директном контакту са купцима сазна шта може да се поправи да би систем боље функционисао, а постојаће један број за целу Србију бесплатно доступан за око 3,5 милиона ЕПС-ових корисника из свих делова Србије.

Оператери су у кол центар распоређени из других делова ЕПС-а и тренутно се обучавају за почетак рада на новој дужности.

Грчић је рекао да ЕПС жели да пружи још бољу услугу и истакао да је највећи број купаца одговоран и редовно измирује обавезе што се види и у повећању процента наплате на око 98 одсто.

- Сваки захтев одмах ће бити евидентиран и распоређен на решавање свеједно одакле је стигао - каже Грчић. - Да би се то осигурало подршка раду кол центра биће и око 500 запослених у систему ЕПС-а у свим деловима Србије, који се већ баве решавањем захтева корисника. Планирано је да кол центар буде грађанима на располагању сваког радног дана од 7.00 до 19.00 часова и суботом од 7.00 до 15.00 часова.

Запратите „Новости спорт“ на Фејсбуку.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
РУСИ ЋЕ НАПАСТИ ЕУ МНОГО РАНИЈЕ: Велико упозорење из Украјине, позната година и главна мета

РУСИ ЋЕ НАПАСТИ ЕУ МНОГО РАНИЈЕ: Велико упозорење из Украјине, позната година и главна мета

РУСИЈА је померила своје планове за директну агресију са 2030. на 2027. годину, а Европа је све гласнија о ризику од директног сукоба, у којем би се балтичке државе могле наћи под окупацијом.

20. 12. 2025. у 09:41

Коментари (1)

THE DORCOL RESIDENCE ПРЕДСТАВЉЕН НА ДОГАЂАЈУ ГОДИНЕ: Нови стандард луксузног становања у Београду