ПОСЛЕ више од годину дана коначно ће моћи да се региструју хиљаде возила на којима не може да се прочита број мотора или број шасије, јер 30. јануара ступају на снагу Измене и допуне Правилника о утискивању идентификационих ознака на основу којих ће поново бити дозвољено да се утисне број мотора или број шасије на возилу.
Ići ćemo volovskim kolima kao nekada. Kupi konja i uzjaši ga ili idi pešice. Da narod ima para kupio bi auto. Nemaju ni za hleba, a automobil je sad nužna potreba. Vraćaju nas u kameno doba. Ma treba nama i gore. Najmanja su primanja a tek nezaposlenost. Samo na državna jasla, aobičnismrtnici neka nestanu. Samose pitam koga ćše da deru kad su od akciza na gorivoi registracija punili budžet.
“Primera radi, to znači da “jugo” mora imati emisiju do 3,5 ugljen-monoksida (CO). A kada bi “jugo” imao emisiju gasova 4,5 CO ne bi više mogao da se vozi - objašnjava Marinković.”
Zamolio bi stručno lice da objasni kako se meri i u kojim jedinicama vrednost izduvnih gasova.
Sva vozila u specifikaciji imaju vrednost CO ^2 u g/km,tako da EU traži za proizvođače da motor 2022 godine ima tu vrednost ispod 95 g/km.
Sadašnji automobili EURO 6 imaju od 100 do 180 g/km,što zavisi i od snage motora.
ВЛАСНИЦИ аутомобила који су неовлашћено преправили своје возило скидањем ламбда сонде, катализатора и ДПФ филтера, или они који су такав "половњак" купили, имаће проблема на техничком прегледу и тешко ће га проћи од 5. јула ове године, сматрају стручњаци, саговорници "Новости".
ЈЕДАН од највећих светских добављача течног природног гаса, Катар, запретио је да ће обуставити извоз енергије у Европску унију због забринутости око новог закона ЕУ о одрживом развоју.
ОЧЕКУЈЕ се да ће на трговинским преговорима у Стокхолму, који почињу сутра, Кина и Сједињене Америчке Државе продужити паузу на царине за још три месеца, пренели су данас кинески медији, позивајући се на неименоване изворе упознате са овим питањем.
ПРЕДСЕДНИЦА Европске комисије Урсула фон дер Лајен изјавила је данас да шансе да Европска унија и Сједињене Америчке Државе постигну трговински споразум процењује на 50-50.
ПРОСЕЧНА мајска нето плата у Србији износила је 107.705 динара, а гледано по општинама и градовима разлике су толике да је највећа просечна плата забележена у београдској општини Стари град од 181.838 динара била скоро два и по пута већа од најмање, исплаћене у Прешеву а која је износила 73.521 динар.
provincijalka
29.01.2021. 21:21
Ići ćemo volovskim kolima kao nekada. Kupi konja i uzjaši ga ili idi pešice. Da narod ima para kupio bi auto. Nemaju ni za hleba, a automobil je sad nužna potreba. Vraćaju nas u kameno doba. Ma treba nama i gore. Najmanja su primanja a tek nezaposlenost. Samo na državna jasla, aobičnismrtnici neka nestanu. Samose pitam koga ćše da deru kad su od akciza na gorivoi registracija punili budžet.
Marko
30.01.2021. 01:34
“Primera radi, to znači da “jugo” mora imati emisiju do 3,5 ugljen-monoksida (CO). A kada bi “jugo” imao emisiju gasova 4,5 CO ne bi više mogao da se vozi - objašnjava Marinković.” Zamolio bi stručno lice da objasni kako se meri i u kojim jedinicama vrednost izduvnih gasova. Sva vozila u specifikaciji imaju vrednost CO ^2 u g/km,tako da EU traži za proizvođače da motor 2022 godine ima tu vrednost ispod 95 g/km. Sadašnji automobili EURO 6 imaju od 100 do 180 g/km,što zavisi i od snage motora.