ИЗЛОЖБОМ под називом "Нити и метафоре" Предраг Пеђа Милошевић (Земун, 1960) представио је своје нове слике. Настали у осами и тишини омањег атељеа који, како би то Урош Тошковић рекао, "Скупља енергију", ови камерни формати, саображени свом садржају, предмет су брижљиве обраде, ликовне опсесије, која код овог сликара са годинама не губи на интензитету и квалитету изведбе.
НА четрдесетогодишњицу постојања Звездара театра, Душан Ковачевић је написао и режирао комедију "Удовица живог човека", о жени која ставља фотографију мужа са црним флором у свој стан, када одлучи, најзад, да је он за њу мртав...
У ДОРЋОЛСКОМ кафићу "Кројач", у коме су седели са покојним Небојошом Глоговцем, који је маестрално играо у њиховом остварењу "Устав републике Хрватске", редитељ Рајко Грлић и сценариста Анте Томић добили су идеју за филм "Свему дође крај", који је почео да се приказује у српским биоскопима.
У ТРАДИЦИЈИ дугој четири и по деценије глумачких бравура удвоје на "Филмским сусретима" у Нишу и доделе награде "Она и он", чију славу и сјај од 2020. носи Златна антена за најбољи глумачки пар на Фестивалу драма и серија, ни у једном избору публике се није сакупило толико случајности колико су их донели Теодора Драгићевић и Стивен Мур.
Коментари (0)