ГАЛЕРИЈИ МАТИЦЕ СРПСКЕ НАГРАДА ЗА ИНОВАТИВНОСТ: Изванредне програме креирали у ванредним околностима
МЕЂУ бројним посетиоцима који су данас били у прилици да уживају у разноврсним програмима у Галерији Матице српске у Новом Саду којима се обележава Еврпска ноћ музеја, Матичину Галерију посетили су и представнци маркетинг агенције Адам студио и овој српској културној институцији уручили DISRUPT награду за иновативне и дисраптивне моделе музејске комуникације, остваране током претходне, 2020. године.

Фото: Матица Српска
С обзиром на то да DISRUPT награду додељују реномирани професионалци из света маркетинга и комуникација, како би се истакли и промовисали приступи који вуку напредак друштва и представљају новину у одређеном делу пословања, по речима Миле Завође, директорке Адам студиа “својом иновативношћу и дисраптивним моделом комуникације ГМС изабрана је за добитника награде у области културе и уметности“.
Овим поводом Др Тијана Палковљевић Бугарски, управница Галерије Матице српске, истакла је да „у креирању програмских активности тежимо да одржимо баланс између очекиваног и иновативног. Таквим приступом трудимо се да сачувамо високе стандарде и да публику изводимо из комфорне зоне и подстичемо на нова искуства. Она је додала да бирањем атрактивних тема, употребом нових технологија и иновативних приступа тежимо да подстакнемо публику на дијалог и размишљање.
- Као што смо то чинили у оквирима награђеног пројекта „Изванредни у ванредном“, иновативностима тежимо у свим сегментима нашег рада, што показује и новоотворена изложба у Галерији Матице српске „Идентитет(и). Представе жена у српском сликарству 1918–1941. са којом смо храбро закорачили и пред публику поставили бројна питања о данас изузетно актуелној теми идентитета. Тиме смо још једном показали да музеји могу и треба да буду покретачи и учесници јавних дијалога који мењају друштвене погледе и перцепције – казала је управница Палковљевић.
Пројектом „Изванредни у ванредном“ Галерија Матице српске представила је своје активности реализоване у измењеним околоностима изазвним избијањем панедемије током претходне године. ГМС је средином марта пресељена у виртуелни простор, а садржаји пласирани на друштвеним мрежама временом су се допуњавали, трансформисали и креирали нови дисраптивни модел музејске комуникације.
Искорак је започет акцијом ГМС с вама код куће која је у свету дигиталних медија донела интерактивне квизове, уметничке изазове, виртуелна вођења, предавања, онлајн изложбе и едукативне програме за децу и потом Уметнички изазов Галерије, као и акцијама Буди уз уметност, Из удобности вашег дома и Укус уметности. Садржаји су надограђиван, а искуства програма пласираних у дигиталном свету пренета су у складу са епидемиолошким мерама у простор Галерије кроз кампању Очи у очи са уметношћу и програме Авантура за велике и мале и Препусти се уметности за који је посебно опремљена соба за медитацију у оквиру Сталне поставке.
Препоручујемо

МИНИСТАРКА ГОЈКОВИЋ ПОРУЧИЛА: Остварићемо стратешке циљеве наше културе
28. 04. 2021. у 16:51

ЧУВАРИ ПРОШЛОСТИ: Идуће године започеће градња новог здања Библиотеке Матице српске
22. 03. 2021. у 13:30

САРАДЊА МАТИЦЕ СРПСКЕ И ЗРЕЊАНИНА: Изучавање и допринос култури и историји Баната (ФОТО)
12. 03. 2021. у 19:51

ОВА МАЈКА ЈЕ ПОСЕБНА: Разлог су њена деца, а ево и зашто (ВИДЕО)
ОНИ су Илија, Јована и Василије Хаџи-Пурић, полазници Центра за таленте "Никола Тесла".
10. 09. 2025. у 12:13 >> 20:43

ОВО ЈЕ ДЕТАЉАН СПИСАК НАМИРНИЦА КОЈИМА ЋЕ ПАСТИ ЦЕНА: Нове економске мере важне за грађане
ПРЕСЕДНИК Србије Александар Вучић истакао је јуче приликом излагања о смањењу маржи на кућну хемију и прехрамбене производе, а у оквиру представљања нових економских мера за грађане, да снижење које ће уследити као последица ограничења трговачких маржи обухвата 3000 производа из 23 групе.
25. 08. 2025. у 13:15

ДУБОКО РАЗОЧАРАН - ПОПОВИЋЕВ КУМ ОТКРИО: "Лепа Брена Сузану уопште није звала, нити је дошла саучешће да изјави"
ФОЛКЕР не крије разочарење.
11. 09. 2025. у 11:26
Коментари (0)