ОВИ АУТОМОБИЛИ ПРАЗНЕ ЏЕПОВЕ: Објављена листа најскупљих кварова, механичари упозоравају на ове моделе

Предраг Стојковић
Предраг Стојковић

20. 11. 2025. у 22:15

ПОПРАВКЕ аутомобила у Европи све су скупље, а најновије истраживање фирме Carly, објављено преко портала Finanztip, открива које марке аутомобила највише празне новчанике возача. Резултати показују да доминирају немачки произвођачи.

ОВИ АУТОМОБИЛИ ПРАЗНЕ ЏЕПОВЕ: Објављена листа најскупљих кварова, механичари упозоравају на ове моделе

Фото: Пиксабеј

Према подацима, BMW је најскупљи, с просечним трошком поправке од око 1.140 евра. Следе га ауди (989 евра) и мерцедес (942 евра), док Фолксваген заузима четврто место са 767 евра по поправци. Тек након њих долазе марке попут форда, хјундаија и шкоде, док опел има најнижи просечан трошак од 375 евра.

Када се посматрају појединачни модели, немачки аутомобили још више предњаче. На врху је BMW серије 5, чији власници у просеку плаћају 1.525 евра за поправке. Ауди је заступљен са моделима А1 (1.235 евра), А8 (1.200 евра) и Q3 (1.135 евра), док се међу најскупљима налазе и мерцедес CLA, С-класа и ГЛЦ.

КОЈЕ АУТОМОБИЛЕ МЕХАНИЧАРИ ИЗБЕГАВАЈУ

Искусни механичари знају који аутомобили често долазе на сервис и који доносе више проблема. У виралном ТикТок видеу профила Eich Brothers Automotive, стручњаци су открили моделе које никада не би препоручили.

Два Chevrolet модела добила су највише критика. „Имамо их у радионици готово сваки дан. Мотори им отказују, цури уље, проблеми не престају“, рекао је механичар Scott, док је колега Garrett додао да је и Chevy Cruze лош избор.

Посебна упозорења тичу се Форда и Кије/Хјундаија. „Било који Киа или Хјундаи без продуженог гарантног рока, не купујте, осим ако планирате и нови мотор или мењач“, упозорио је АЈ. Ове марке годинама имају проблема са моторима и мењачима, а 2022. повучено је више од 120.000 возила због квара електронске пумпе уља.

Фордови нови модели са троцилиндарским моторима и тзв. Wet belt погонским ременом такође стварају проблеме – ремен се временом троши, честице завршавају у уљу и могу изазвати озбиљан квар мотора. Форд је 2024. године повукао преко 100.000 возила Focus и EcoSport због овог проблема, али није понудио бесплатне поправке за све погођене моделе.

Механичар Холден не препоручује Yugo: „Никад нисам радио на Yugu, али све што сам чуо било је катастрофално“, рекао је, додајући да га описује као „најгори ауто икада“.

Ова истраживања и искуства механичара јасно показују да улагање у сервис и одржавање одређених марки може бити озбиљан финансијски изазов за возаче у Србији.

(Ало)

БОНУС ВИДЕО - ШАМПИОНИ У ФОКУСУ: Анђела Вуковић - Радозналост је њена супермоћ

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

ПОСЛЕДЊА ХАЛИДОВА СЛИКА: Дино објавио успомену из болнице - упутио му дирљиве речи