ОН ЈЕ НАЈВЕЋА ЉУБАВ САЊЕ МАРИНКОВИЋ: Имали су најнеобичније венчање, били су у браку десет година, а онда се све срушило (ФОТО)

Новости онлајн

18. 10. 2021. у 19:05

АУТОРКА емисије “Магазин ин” својевремено је умела да каже да је до склапања брака између ње и монтажера дошло сасвим случајно.

Фото ATA Images

Да су исто тако нехотећи на луди камен стали баш 11.11.2011. године, као и да је за организацију у највећој мери био задужен младожења, који је својој невести направио и бидермајер.

Будући да су се за венчање одлучили напречац, Сања и Александар брачне завете разменили су у лимузини на путу до аеродрома, а за кумове су одабрали свако свог брата, она Бојана Маринковића, он Душана Ухрина.

- Лимузина је дошла по нас кући, а на путу до аеродрома једно другом смо се обећали на вечну верност. Пошто су наше улице пуне рупа, без обзира на то што је аутомобил изузетно велики, у једном тренутку сам, желећи да се пребацим са једног на друго седиште, пала, а и ружно сам се потписала - испричала је кроз смех својевремено Сања која се са новопеченим супругом, њеним и његовим братом и њиховим супругама одмах по закључењу брака авионом запутила у Париз, где је уприличила скромно свадбено весеље.

- У хотелу је било романтично и предивно. Свечану вечеру смо организовали у клубу Ле матигнон који ми је препоручила Маријана Матеус и није погрешила јер смо се фантастично провели. Имали смо и wеддинг цуп цаке који је био изузетно укусан, а након вечере отишли смо у Хемингвеј бар у склопу хотела Ритз. Сутрадан смо организовали још једну вечеру и у Београд се вратили помало мамурни.

На дан свог венчања Маринковићева је била изузетно елегантна и лепа, а уместо венчанице одабрала је црвену хаљину.

- Црвена боја је била посебни хит те године и видела сам је на свим насловним странама модних журнала, и доноси срећу. Кад сам отишла код креаторке Сузане Перић да одлучимо како ће изгледати хаљина, прво ме је питала коју боју желим, а онда смо се за петнаестак минута договориле о свему осталом. За Александра, који је такође био лежерно одевен, стајлинг је бирао Ашок Мурти- рекла је раније Сања која ни бидермајер није желела да баци, како то налаже традиција, већ га је оставила у хотелској соби.

Фото: Фејсбук

Венчање Сање Маринковић посебним је учинио најмлађи гост, водитељкин и монтажеров син Страхиња, који је тада имао свега три године и круна је њихове љубави, која се, нажалост, почетком године прекинула а пробудила се током реализације заједничког пословног пројекта.

- То је била узајамна љубав на први поглед. Обоје смо веома темпераментни, и мислим да је у нашем случају то било пресудно. Ја сам годинама радила по телевизијама а никада га нисам срела и једном сам дошла у студио бесна на цео свет и угледала њега. Он је монтажер-редитељ по струци и причали смо неких 15 минута после којих сам рекла другарици да је он човек за мене. Сазнала сам да је слично било и са његове стране. Рекао ми је да ме је гледао и да сам му била веома секси и привлачна а да сам му се још више свидела после упознавања - причала је давно она.

Позната водитељка, након развода остала је у дивним односима са бившим партнером, најпре због сина.

- Иако смо се развели, Александар и ја смо најбољи пријатељи и родитељи свог детета. Комуницирамо и виђамо се на дневном нивоу и, када је реч о нашем сину Страхињи, све је као што је некада било - рекла је.

ЗАПРАТИТЕ НПОРТАЛ НА ФЕЈСБУКУ

БОНУС ВИДЕО:

Романа Панић у шетњи на савском кеју у Београду

(Стори)

ВАРАЛА САМ ДУШКА!: Карлеуша признала - Нисам осећала ништа, чак ни олакшање

"ВАРАЛА САМ ДУШКА!": Карлеуша признала - "Нисам осећала ништа, чак ни олакшање"

ПЕВАЧИЦА Јелена Карлеуша недавно се развела се од фудбалера Душка Тошића, с којим има две ћерке Нику и Атину. Након 17 година потписали су папире за споразумни развод брака, а сада је ЈК све изненадила када је признала у ком моменту је преварила свог већ сада бившег супруга.