КАДА НАВИЈАШ, НИСИ НА МРЕЖИ: Спектакуларно Heineken® финале Лиге шампиона

Promo

02. 06. 2025. у 12:51

Пари Сен Жермен је тријумфовао над Интером у финалу Лиге шампиона, у ком су се након 32 године нашли италијански и француски клуб – и док су Французи однели убедљиву победу над Италијанима са 5:0 разлике, забележен је још један важан резултат, Heineken® и Лига шампиона победили су социјалне мреже.

КАДА НАВИЈАШ, НИСИ НА МРЕЖИ: Спектакуларно Heineken® финале Лиге шампиона

Промо

Као поносни спонзор УЕФА Лиге шампиона, Heineken® је и ове године организовао гледање спектакуларног финала у Зимској башти Сава Центра, које је било специфично по томе што је бренд мотивисао све званице да се искључе са својих друштвених профила и укључе у догађај за памћење. 

Промо

У оквиру своје глобалне кампање, “Social off Socials”, чувени бренд је поручио свим навијачима да се препусте тренутку и телефоне оставе на клупи. Од првог до последњег звиждука, главни јунаци вечери били су атмосфера, ривалитет и навијање. 

Промо


„Догађаји попут финалне утакмице Лиге шампиона немају репризу, зато ми у Heineken®-у верујемо да сви фудбалски навијачи заслужују да уживају у моменту кроз јединствени доживљај праћења исте – без скроловања, дистракција и нотификација. Они остају у сећању. Наша кампања је уједно и подсетник колико је важно да будемо у тренутку, да социјалне мреже оставимо бар неко време са стране и уживамо у истинској емоцији, правој друштвеној мрежи и аутентичном искуству које заједно градимо још од 1873. године”, изјавила је Тамара Пајевић, директорка маркетинга у компанији Heineken.

Промо


Сви присутни добили су симболичне црвене и жуте картоне и стикере са ефектним порукама које су изазвале осмехе, одобравање, као и посебне кутије за одлагање телефона. Неке од њих су:

Извините друштвене мреже, вечерас се прати финале Лиге шампиона, Време је да ваши телефони испадну из игре, Кад навијаш, ниси на мрежи, Време је за #DisconnectToConnect, јер почиње финале Лиге шампиона…

Промо

Међу званицама нашли су се водитељка Јована Гузијан, инфлуенсери Стефан Вуксановић (@mudja) и Никола Новаковић (@supernole9).


Осим тога, публика је имала прилику да ужива у врхунском квалитету Heineken® пива, аудио – визуленом спектаклу уз велики ЛЕД екран, такмичарској енергији и разним изненађењима, док су кући понели оно највредније – успомене које ниједна друштвена мрежа не може да надомести.


Јер кад се пише историја – не желите да је пропустите.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ПОЉСКИ НАВИЈАЧИ РАСПАМЕТИЛИ СРБЕ: Ово су урадили после утакмице Нови Пазар - Јагјелоња (ФОТО)

ПОЉСКИ НАВИЈАЧИ РАСПАМЕТИЛИ СРБЕ: Ово су урадили после утакмице Нови Пазар - Јагјелоња (ФОТО)

Фудбалски клуб Нови Пазар је одиграо историјску, прву међународну такмичарску утакмицу, а тај меч у коме је пољска Јагјелоња задовољнија исходом - а коначан резултат био је 1:2 уз гол у 95. минуту, обележили су и навијачи. Делом због сјајне атмосфере, делом и због инцидената, али - и због нечега што се десило далеко од стадиона.

27. 07. 2025. у 12:11

НАУЧНИЦИ У СТРАХУ - РИЗИК ОД НЕСТАНКА: Ада Бојана и Бококоторски залив у опасности - море никада није било такво

НАУЧНИЦИ У СТРАХУ - РИЗИК ОД НЕСТАНКА: Ада Бојана и Бококоторски залив у опасности - море никада није било такво

НИВО Јадранског мора ће, према пројекцијама, до краја века порасти 35 центиметара (цм), што ће угрозити обалска подручја, посебно подручје Аде Бојане и делове Бококоторског залива, наводи се у прошлогодишњем Нацрту Националног плана Црне Горе за прилагођавање на климатске промене.

25. 07. 2025. у 08:55

Коментари (0)

ШЕШЕЉ ОТКРИО КАКО ЈЕ УХАПШЕН: Полиција ме претресла и нашла моје рукописе