
Тенис

"УПОЗНАО НАС ЈЕ ПРИЈАТЕЉ" Дирљиве речи Швајнштајгера: "Одмах сам знао да је то љубав"
19. 04. 2025. у 19:19

ОЛГА ДАНИЛОВИЋ САЗНАЛА ПРОТИВНИЦУ У ФИНАЛУ! Украјинка протутњала кроз полуфинале
19. 04. 2025. у 19:10

СПЕКТАКЛ У ФИНАЛУ МИНХЕНА: Зверев против Американца за титулу код "куће"
19. 04. 2025. у 18:16

КАРЛИТОС ГАЗИ КА НОВОЈ ТИТУЛИ! Алкараз се пласирао у финале турнира у Барселони
19. 04. 2025. у 17:49

Фудбал

"ЛУДИЛО" У ХРВАТСКОЈ: Трка за титулу је невероватна, након Хајдука кикснула и Ријека!
19. 04. 2025. у 20:53




НЕ ВИЂА СЕ ОВО СВАКИ ДАН: Фудбалер играч-тренер до краја у Чемпионшипу
19. 04. 2025. у 16:35
Aleks
21.11.2021. 14:49
Imajuci u vidu sve bolje puteve u Srbiji, broj poginulih ove godine nije nikakav napredak, kako sugerise clanak, vec veoma los rezultata koji bi morao vec naredne godine da se znacajno popravi, odnosno broj poginulih konacno smanji na najmanju mogucu meru. Iole ozbljnija analiza bi pokazala da najmanje polovina smrtih ishoda moze lako da se spreci, a malo detaljnije analize verovatno svode taj broj na petinu trenutnog. Medjutim, nadlezni uporno zanemaruju problem jer se u apsolutnom smislu broj poginulih zaista smanjuje, ali svakako ne njihovom zaslugom. Za pocetak je izvesno da fokus policije nije dobar, umesto da se bavi (samo) vozacima, treba podjednaku paznju da obrati na motociliste, bicikliste i pesake, koji ginu nenormalno mnogo, uglavnom spostvenom krivicom.