Тенис
ЂОКОВИЋ ОТКРИО: Отровали су ме у Аустралији, имао сам висок ниво тешких метала у крви
09. 01. 2025. у 21:40
ШОК ПРИЗНАЊЕ ЕНДИЈА МАРИЈА: "Не постоји ништа горе од тренерског посла"
09. 01. 2025. у 09:48
Фудбал
РЕАЛ САВЛАДАО МАЈОРКУ: Највећи дерби шпанског фудбала заказан у финалу Суперкупа
09. 01. 2025. у 22:28
ПИКСИ МОЖЕ ДА ОДАХНЕ! Ево колико недеља ће "само" Александар Митровић морати да паузира
09. 01. 2025. у 22:00
НИШТА ОД ПРЕЛАСКА У ДИНАМО ЗАГРЕБ! Некадашњи играч Дортмунда има нови клуб
09. 01. 2025. у 20:25
РУСИЈА НА НОГАМА! Сензација: УЕФА укинула санкције Русима, ево где прво играју
09. 01. 2025. у 19:35
Aleks
21.11.2021. 14:49
Imajuci u vidu sve bolje puteve u Srbiji, broj poginulih ove godine nije nikakav napredak, kako sugerise clanak, vec veoma los rezultata koji bi morao vec naredne godine da se znacajno popravi, odnosno broj poginulih konacno smanji na najmanju mogucu meru. Iole ozbljnija analiza bi pokazala da najmanje polovina smrtih ishoda moze lako da se spreci, a malo detaljnije analize verovatno svode taj broj na petinu trenutnog. Medjutim, nadlezni uporno zanemaruju problem jer se u apsolutnom smislu broj poginulih zaista smanjuje, ali svakako ne njihovom zaslugom. Za pocetak je izvesno da fokus policije nije dobar, umesto da se bavi (samo) vozacima, treba podjednaku paznju da obrati na motociliste, bicikliste i pesake, koji ginu nenormalno mnogo, uglavnom spostvenom krivicom.