UZ BOLJI IMIDŽ, VEĆA I NAPLATA: Raspisani tenderi za promociju javnog saobraćaja u Beogradu,za reklamu 160 miliona
POLjULjANI imidž i poverenje građana koji koriste usluge javnog gradskog prevoza nadležni sekretarijat ponovo će pokušati da popravi boljim medijskim plasmanom, sa izradom takozvanog vizuala.
Ovo će biti realizovano preko tendera vrednog 87,5 miliona dinara, kojim se traži najpovoljniji ponuđač. Pre samo dve nedelje nadležni su raspisali sličnu nabavku vrednu 75 miliona dinara, za izradu filmova i štampanog materijala, takođe u cilju promovisanja gradskog prevoza.
Kako je navedeno u dokumentu, Sekretarijat za javni prevoz odlučio je da realizuje kampanju, mada je poznato da putnici i građani prestonice imaju mnogobrojne primedbe na funkcionisanje javnog prevoza, čiji uspeh, naravno, zavisi i od redovnosti plaćanja. Ipak, nameće se pitanje da li je novac koji se izdvaja za potrebe promocije pametnije bilo uložiti u čistoću, bezbednost, klimatizaciju vozila. U Sekretarijatu, međutim, navode:
- Procenjuje se da bi realizacija ovog projekta doprinela značajnom povećanju prihoda od prodaje karata, čime bi se omogućila sredstva za unapređenje kvaliteta same usluge. Kampanju je potrebno sprovesti ka ciljnim grupama sa porukama korisnicima prevoza, a projektni zadatak podrazumeva izradu vizuala, video-spotova za TV oglašavanje, na bilbordima i stajalištima, kao i na internetu. Medijski plasman obuhvata televizije sa nacionalnim frekvencijama u "prajm tajmu" (28 dana), bilborde i stajališta (14), kao i internet i društvene mreže (30).
I RANIJE SLIČNE AKCIJE
KAKO bi popravili reputaciju među građanima prestonice, ali i pospešili prodaju karata, nadležni sekretarijat je i ranijih godina sprovodio slične akcije. Tako je 2019. za medijski prostor izdvojeno 90 miliona dinara, a još toliko za izradu interaktivne kampanje. Takođe je snimljeno nekoliko spotova na najprometnijim prestoničkim ulicama.Takođe, Grad na promociju prevoza planira da potroši još 75 miliona dinara, pošto je pre dve nedelje raspisan i tender za izradu filmova i štampanog materijala. Uz ove dve nabavke, za popravljanje imidža godinama neprofitnog preduzeća ukupno će biti utrošeno više od 160 miliona dinara. Izabrana firma biće u obavezi da izradi najmanje po jedan film u trajanju od 30 do 60 sekundi, jedan od 60 sekundi do tri minuta, jedan od najmanje 60 minuta, i produkciju i postprodukciju jednog filma u dužini od najmanje 90 minuta. Nabavka obuhvata i pripremu i štampanje materijala istorijskog i kulturnog karaktera od najmanje 50 stranica u minimum 100 primeraka.
Preporučujemo
STRAŠAN SNIMAK IZ OVČE: Deca na ringišpilu proleću tik iznad automobila (VIDEO)
16. 05. 2022. u 21:21
„TRAVA DO KOLENA“: Beograđani zatrpali nadležne žalbama zbog neuređenih zelenih površina
17. 05. 2022. u 16:00
POPRAVLjENA OGRADA NA "ZRENjANINCU": Bezbedniji put kod skretanja ka Borči
17. 05. 2022. u 07:52
ZAHAROVA BRUTALNO ODGOVORILA ANALENI BERBOK: Šta je sa američkim vojnim bazama u Nemačkoj?
ZVANIČNA predstavnica Ministarstva spoljnih poslova Rusije Marija Zaharova odgovorila je na izjavu nemačke šefice diplomatije Analene Berbok o ruskim bazama u Siriji, podsetivši je na američke vojne baze u Nemačkoj.
03. 01. 2025. u 19:49
BIĆE PUNO SNEGA, ČAK I U BEOGRADU: Meteorolog dao prognozu za praznike, pa otkrio kakvo će biti leto i sve iznenadio
GOST jutarnjeg programa "Novosti" bio je meteorolog Ivan Ristić koji je govorio o tome kakvo nas vreme očekuje posle praznika, ali i tokom leta i cele godine.
03. 01. 2025. u 20:35
KAKO DANAS IZGLEDA TITOV SIN: U penziju otišao kao hrvatski diplomata, živi van očiju javnosti, a ćerka je njegovo najveće bogatstvo (FOTO)
ALEKSANDAR Mišo Broz, sin Josipa Broza Tita, nakon završetka svoje uspešne diplomatske karijere proveo je poslednjih deset godina uglavnom daleko od očiju javnosti.
02. 01. 2025. u 17:07
Komentari (0)