BROJ 11-0-11 DO KRAJA FEBRUARA: Uskoro počinje da radi jedinstvena telefonska linija Grada za sve probleme sugrađana

Snježana Vidačković

07. 02. 2023. u 16:57

JEDINSTVENI broj telefona 11-0-11, putem kojeg će Beograđani moći da dobiju sve gradske informacije i da prijave probleme trebalo bi da proradi do kraja februara. Mada je bilo najavljeno da će ovaj vid komunikacije Grada i sugrađana zaživeti do kraja 2022, prvi čovek prestonice Aleksandar Šapić rekao je da je datum pomeren zbog tehničkih problema.

БРОЈ 11-0-11 ДО КРАЈА ФЕБРУАРА: Ускоро почиње да ради јединствена телефонска линија Града за све проблеме суграђана

Foto Shutterstock

Ovaj broj povezaće sve gradske službe, te ljudi više neće morati da lutaju po imenicima i procenjuju koje je preduzeće nadležno za koji problem.

- Dobili smo taj objedinjeni broj za informacije 11-0-11, sada svi zaposleni u info službama javnih preduzeća sede na jednom mestu - objašnjava Šapić. - Sve će se evidentirati, neće odmah biti bolji servis nego ranije, ali više nema jurnjave telefona, sada je sve na jednom broju i moraće da se odgovara na pozive, a ne kao ranije kad neka preduzeća nisu odgovarala građanima. Trudim se da uvedemo red u svaku oblast, da red ostane i kada ne budem gradonačelnik.

Kako bi ljudima servisna obaveštenja bila što dostupnije, Šapić najavljuje da će u stambenim zgradama biti postavljeni informativni paneli.

- Tu će ljudi dobijati informacije koje sada traže po portalima kao na primer kada će nestati voda ili struja, šta se menja u saobraćaju, gde počinju radovi... Biće usko povezane za svako naselje, odnosno adresu na kojoj se nalaze. Ogroman je projekat, ali je vredan. Tražićemo i kod kablovskih operatera, da imamo jedan kanal na kom će biti samo servisne informacije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

TUGA OKOVALA ČIZMU: Preminuo jedan od najtrofejnijih trenera u istoriji odbojke