TELEFONIRANJE NAJČEŠĆA GREŠKA: Protiv vozača javnog prevoza GSP dnevno dobija desetak prijava

Simeun Krgović

01. 06. 2025. u 07:00

KORIŠĆENjE telefona prilikom vožnje postala je svakodnevica prestoničkih vozača. A nije retkost ni da vozači gradskog prevoza na isti način krše saobraćajne zakone i telefoniranjem narušavaju bezbednost putnika.

ТЕЛЕФОНИРАЊЕ НАЈЧЕШЋА ГРЕШКА: Против возача јавног превоза ГСП дневно добија десетак пријава

FOTO TANJUG/ DRAGAN KUJUNDZIC

Nadležni reaguju na prijave građana, ali ova praksa se teško iskorenjuje iako kazna za korišćenje telefona prilikom vožnje iznosi 10.000 dinara. Policijski službenici Uprave saobraćajne policije, PU za grad Beograd su u tekućoj godini sankcionisali 18 vozača GSP zbog korišćenja telefona za vreme vožnje.

Kako su za "Novosti" rekli u MUP, građani su prijavljivali nepoštovanje saobraćajnih propisa vozača Gradskog saobraćajnog preduzeća nakon čega je i došlo do kontrole.

U razgovoru za "Novosti" u JKP Gradsko sabraćajno preduzeće "Beograd" kažu da redovnu kontrolu rada vozača i saobraćajnog osoblja sprovodi Služba unutrašnje kontrole i interne službe GSPT. Takođe, prijave putnika su veoma značajan vid kontrole rada vozača, jer od ukupnog broja prijava na mesečnom nivou 40 odsto su prijave putnika, 40 prijava internih službi i 20 odsto unutrašnje kontrole.

Za nemar 5 do 20 odsto

U JKP Gradsko saobraćajno prduzeće "Beograd" su kazali dadisciplinski postupak podrazumeva određene procedure i u zavisnosti od prethodnog profesionalnog ponašanja vozača predlažu se mere umanjenja zarade od pet do 20 posto.

- JKP GSP Beograd se zahvaljuje putnicima na upućenim primedbama koje omogućavaju da se nepravilnosti blagovremeno otklone, a nesavesno i neprofesionalno ponašanje zaposlenih sankcioniše, rekli su za "Novosti" u ovom preduzeću.

- Putnici, primedbe, sugestije ili pohvale upućuju preko kontakt forme na sajtu GSP ili putem telefona 0113664047 i dnevno stigne oko 10 prijava. Od ukupnog broja prijava na rad vozača 30 odsto je neosnovanih, 20 odsto su prekršaji koji se sankcionišu novčanim destimulacijama(najčešće telefoniranje)a putnici se žale i jer im vozač nije otvorio vrata po zahtevu, nije ih sačekao, ili se žale na vozače privatnih prevoznika.Najveći postotak predstavljaju greške zbog kojih se obavlja razgovor sa vozačem i izriče se opomena.

U JKP Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd" napominju da vozači preduzeća poseduju službene telefone, kako bi bili u kontaktu sa dispečerskim centrom, pogonima i po potrebi ostalim službama (policijom, hitnom pomoći, vatrogascima). Službeni telefon se mogu koristiti isključivo kada je vozilo u stanju mirovanja (stanično mesto, terminus), nikako tokom vožnje.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

RIVIERA MONTENEGRO SWISSÔTEL U BUDVI BUDI NAJVEĆI INTERES KUPACA NEKRETNINA ZBOG POSEBNOG PROGRAMA RENTIRANJA