NAJVIŠE ŽALBI NA RADOVE: Za dve godine liniju 11-0-11 Beograđani zvali više od dva miliona puta
OD kada je u martu 2023. godine otvorena jedinstvena telefonska linija Servisnog centra grada Beograda, sugrađani su broj 11-0-11 pozvali više od dva miliona puta.
GRAD BEOGRAD
Na ovom objedinjenom broju nalaze se informativne službe svih gradskih preduzeća, te sugrađani ne moraju da zovu nekoliko brojeva i utvrđuju ko je nadležan za koji problem. Ranije su info-službe gradskih preduzeća radile do 16 časova, dok je jedinstveni broj otvoren 24 časa, svakog dana u godini.
Dovoljno je da sugrađani, kada pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi. Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 časa da javi sugrađaninu kako će i kada njegov problem biti rešen.
Servisni centar grada Beograda najčešće pozivaju stariji sugrađani i oni srednje životne dobi, ali i svi oni kojima je u nekom trenutku neophodna hitna intervencija neke od gradskih komunalnih službi.
Kako su "Novostima" rekli u Sekretarijatu za inspekciju, nadzor i komunikaciju, Beograđani se najviše žale na probleme koji prouzrokoju trenutna dešavanja ili radovi u gradu.
- U ovom prolećnom periodu sugrađani su najčešće zvali zbog nepokošene trave, velikog broja komaraca ali i zapušenih slivnika. Takođe, najviše ih zanima kada će biti završeni radovi koji su u toku, bilo da je reč o radovima na vodovodnoj mreži, ili o onima zbog kojih su izmenjene neke od linija javnog gradskog prevoza - objašnjavaju u Sekretarijatu.
Kako su naveli, građani često imaju primedbu i na higijenu u gradu i zato prijavljuju deponije koje stvaraju drugi nesavesni građani. Takođe, ukazuju i na problem nepropisnog parkiranja i ulične, odnosno nelegalne prodaje.
Rešavanje za 72 časa
NEKI problemi, poput nepropisnog parkiranja, uglavnom odmah budu rešeni i sankcionisani, dok druge situacije zahtevaju više vremena, te se ne mogu rešiti u roku od 72 časa. Građani takođe dobijaju i informaciju šta je urađeno, da li je otvoren predmet, kakvi su dalji koraci, a mogu i da se raspitaju o toku određenog slučaja.
Putem jedinstvenog servisnog broja građani svakodnevno daju predloge, a većina njih se odnosi na izmene linija gradskog prevoza (produžetak ili izmena trase neke od linija), postavljanje "ležećih policajaca" zbog bezbednosti učesnika u saobraćaju, naročito u zoni škola, kao i postavljanje kontejnera za reciklažu u cilju razvoja ekološke svesti. Kako kažu u Sekretarijatu, usvojeno je mnogo ovakvih predloga.
Usluge preduzeća "Javno osvetljenje", "Parking servis", "Beograd put", "Naplata prevozne usluge", "Infostan tehnologije", "Zelenilo", "Gradska čistoća", "Beogradske elektrane", "Gradsko stambeno", "Beogradski vodovod i kanalizacija", kao i Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju i druge, nalaze se na jednom broju telefona 11-0-11.
ŠOK U NjUJORKU: Pogledajte šta je Putinov specijalni izaslanik doneo na razgovore sa SAD (FOTO)
SPECIJALNI izaslanik ruskog predsednika Vladimira Putina Kiril Dmitrijev doneo je na razgovore sa zvaničnicima u Sjedinjenim Američkim Državama bombone koje na omotima imaju Putinove citate.
26. 10. 2025. u 17:16
ŠTA SE DEŠAVA U POKROVSKU? Situacija za Ukrajinu je mnogo gora nego na mapama, Sirski pobesneo
RUSKI predsednik Vladimir Putin izjavio je danas da je grad Pokrovsk u Donjeckoj oblasti opkoljen, dok njegovi generali tvrde da je u gradu i okolini blokirano više od pet hiljada ukrajinskih vojnika.
26. 10. 2025. u 18:54
"CECIN SINE, ĆUTI I UDARAJ, ZA BOLjE I NISI!" Voditeljka odbrusila Veljku - "Ozbiljan kompleks!"
NAKON što je bokser Veljko Ražnatović pokušao da ismeje performans voditeljke Jovane Jeremić, koji je upriličila tokom proslave njenog rođendana, ona mu je brzo javno uzvratila, u svom stilu.
26. 10. 2025. u 10:48
Komentari (0)