MUKE BEOGRAĐANA ZBOG REKLAMA NA STAKLIMA VOZILA: Na "brendiranim" tramvajima se ne razaznaju vrata

S. B. MILOŠEVIĆ

13. 08. 2020. u 08:30

ZBOG reklama na vozilima javnog prevoza neretko se dogodi da putnici omaše stanicu. Kada se na stajalištu pojavi brendirani tramvaj "španac", sugrađani ne razaznaju gde su vrata i gde treba da stisnu taster za njihovo otvaranje. Iako je inspekciji stigla samo jedna prijava, na prošloj sednici Skupštine grada izmenama i dopunama Odluke o javnom linijskom prevozu, pojašnjene su odredbe o reklamiranju.

МУКЕ БЕОГРАЂАНА ЗБОГ РЕКЛАМА НА  СТАКЛИМА ВОЗИЛА: На брендираним трамвајима се не разазнају врата

Foto Z. Jovanović

U odluci se navodi da: reklame i drugi natpisi ne smeju se nalaziti na staklenim površinama, bilo da se mogu ili ne mogu otvarati, kao ni na mestima koja zaklanjaju vidik ili prekrivaju propisane oznake i obaveštenja o prevozu.


Uprkos tome, Beograđani koji koriste javni prevoz svedoci su nepoštovanja ovih odluka, pošto je dosta vozila na ulicama koja su pokretne reklame, "brendirani" od poda do plafona.


Iz Sekretarijata za javni prevoz kažu da "u delu koji se odnosi na postavljanje reklama na vozilima nije ništa promenjeno u odnosu na Odluku iz 2016. godine, osim što je pojašnjeno šta tačno znači da nije dozvoljeno postavljanje reklama na staklenim površinama, kao ni na čeonom i zadnjem delu vozila".


Kažu i da je za kontrolu ove odluke nadležan Sekretarijat za inspekcijske poslove.
- Saobraćajni inspektori Sekretarijata za inspekcijske poslove u toku ove godine primili su samo jednu predstavku, početkom jula, koja se odnosi ne reklamiranje na staklenim površinama vozila javnog linijskog prevoza.

Predstavka se odnosila na tri vozila na liniji 31, pa je prevozniku izdato rešenje da ukloni reklame sa staklenih površina. Prevoznik je na rešenje podneo žalbu Gradskom veću. Upravni postupak je u toku - kažu u Sekretarijatu za inspekcijske poslove.


I tramvaji i vozila na liniji 31, vlasništvo su GSP "Beograd". Činjenica je da ni privatni prevoznici nisu imuni na zaradu od reklama.


U GSP, ponude za zakup spoljašnjosti vozila radi isticanja reklamnog sadržaja dostavljaju se od 1. do 15. u mesecu, i od 15. do kraja meseca. Ko da najveću ponudu dobija prostor za reklamiranje.

ZGLOBNI AUTOBUSI I TRAMVAJI


ZA MESEC dana reklamiranja na celoj površini "španca", treba izdvojiti 81.000 dinara, za pola skoro 51.948 dinara, a za četvrtinu 36.450 dinara. Reklamiranje na "katama" je 24.300, odnosno 15.752, i 10.935 dinara.


Isticanje reklama na zglobnim autobusima i trolejbusima za mesec dana je 22.680 dinara za celu pokrivenost, 14.742 za polovinu i 10.206 za četvrtinu.
Cena za solo autobuse i tramvaje je 16.200, 10.530, odnosno 7.290 dinara za četvrtinu pokrivenosti vozila.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
OSMANLIJE SU UČILE SRPSKI: Koje naše reči Turci i danas koriste

OSMANLIJE SU UČILE SRPSKI: Koje naše reči Turci i danas koriste

KADA se povede razgovor o srpskom jeziku često se govori o turcizmima, odnosno rečima koje su iz turskog ušle u naš jezik i tu se "odomaćile" tokom viševekovne otomanske prisutnosti u Srbiji. Međutim, malo se zna da su i naša kultura i jezik imali značajan uticaj na turski. Jedan od pokazatelja istorijskog značaja srpskog jezika jeste, između ostalih, i njegov status u Osmanskom carstvu.

21. 09. 2024. u 19:21

Komentari (19)

Ovo je najpopularnija destinacija u toku septembra i oktobra Last Minute akcija! Platite 6 noćenja, a boravite 9 ili 10!