BOLJA BEZBEDNOST I BRŽI PROTOK: Sekretarijat za saobraćaj objašnjava razloge brisanja pešačkih prelaza u centru grada
BOLjA protočnost saobraćaja i bezbednost pešaka bili su razlog za ukidanje nekoliko pešačkih prelaza duž ulica Dečanske, Braće Jugović i Bulevara despota Stefana. U Sekretarijatu za saobraćaj kažu saobraćajni režim, koji je primenjen na potezu od Bulevara despota Stefana do Terazijskog tunela predstavlja deo saobraćajnog rešanja dobijenog na osnovu saobraćajne studije Saobraćajnog fakulteta u Beogradu.
Prelaz u Despota Stefana
Primenjenim saobraćajnim rešenjem povećana je bezbednost kretanja pešaka i vozila, smanjen je broj konfliktnih tačaka između pešaka i drumskih vozila, povećana protočnost dinamičkog saobraćaja i smanjeno aerozagađenje. Saobraćajnom studijom koju je izradio Saobraćajni fakultet obuhvaćena je analiza svih saobraćajnih tokova u zoni na potezu Bulevar despota Stefana - Terazijski tunel sa ciljem povećanja protočnosti saobraćaja i smanjenem saobraćajnih gužvi što dovodi do skraćivanja vremena putovanja i aerozagaćenja u najužem centru Beograda, ali i povećavanja prijatnosti putovanja - kažu u Sekretarijatu.
Navode da pešački tokovi u ovoj zoni nisu prekinuti već usmereni u pravcu smanjenja broja konflikta i povećavanja nivoa bezbednosti posebno postavljenom pešačkom svetlosnom saobraćajnom signalizacijom u Bulevaru despota Stefana kod Skadarske ulice.
- Ukidanje pešačkih prelaza u Bulevaru despota Stefana, Ulici braće Jugovića i u Dečanskoj ulici kod Doma omladine ima za cilj povećavanja protočnosti vozila u levom i desnom skretanju na ovim raskrsnicama, a osetno poboljšanje protočnosti već je evidentno za vozila javnog gradskog prevoza u Dečanskoj ulici kod Doma omladine - govore u Sekretarijatu za saobraćaj i dodaju da će i narednom periodu obavljati analize pešačkih i voznih tokova na ovoj lokaciji i preduzimati neophodne mere i izmene režima saobraćaja ukoliko to bude bilo neophodno.
ANALIZA, PA REŠENjE
UPRAVLjANjE saobraćajem u Beogradu nije nimalo lak posao, podsećaju u Sekretarijatu za saobraćaj.
- To predstavlja komleksnu analizu kojom se u ograničenim uslovima po pitanju gabarita saobraćajnica, nihove geometrije, kapaciteta, propusne moći, različitosti saobraćajnih zahteva za putovanjem, povećanja stepena motorizacije, postojeća javna saobraćajna površina mora rasporediti na funkcionalan način kako bi se obezbedilo uvek novo unapređeno rešenje koje podjednako tretira sve pojavne saobraćajne tokove - objašnjavaju u Sekretarijatu.
Preporučujemo
KROZ KRUŽNI TOK BRŽE I SIGURNIJE: Počela izgradnja jedne od najvećih raskrsnica u gradu
14. 09. 2020. u 11:43
DUŠANOVA U ROVOVIMA: Radovi napreduju, ali se rokovi pomeraju iz meseca u mesec
09. 09. 2020. u 10:20
SUKOB NAM JE PRED VRATIMA Rute upozorava: Mi smo sledeća meta Rusije
RUSIJA bi mogla da bude spremna da upotrebi vojnu silu protiv NATO-a u narednih pet godina, smatra generalni sekretar NATO-a Mark Rute.
11. 12. 2025. u 15:46 >> 16:40
OSUĐENI ZA UBISTVO STARCA U ZATVORU PADINSKA SKELA: Zrna saosećanja nemaju, izrečene višegodišnje kazne
SREĆKO Stefanović (22), Saša Stanković (22) i Dalibor Petrović (24) oglašeni su danas krivim u Višem sudu u Beogradu za teško ubistvo Stanimira Brajkovića (74) na bezobziran i nasilnički način u zatvoru Padinska Skela početkom februara 2024. godine. Ovom prvostepenom presudom Stefanović je osuđen na 19 godina zatvora, a Stanković i Petrović na po 18 godina.
11. 12. 2025. u 16:22
PEJAKOVIĆ: Srbi su skupo platili LAŽ o Jugoslaviji, koja traje od '45 i plaćaćemo je još
GLUMAC Nikola Pejaković oduševljava publiku širom regiona ulogom Momčila u seriji "Tvrđava", koja se bavi ratnim devedesetim i raspadom nekadašnje države Jugoslavije.
13. 12. 2025. u 15:33
Komentari (0)