
Политика


ШЕШЕЉ О ХАПШЕЊУ БИВШЕГ ПРЕДСЕДНИКА СРЈ: Легија је плакао пред Милошевићем
20. 04. 2025. у 22:41


ПРОФЕСОР ПЕТРОВ О БЛОКАДАМА: Студенти само једна фасада, обични пиони
20. 04. 2025. у 22:09

Тенис





КОД КУЋЕ ЈЕ НАЈЛЕПШЕ! Александар Зверев победио Американца и освојио турнир у Минхену
20. 04. 2025. у 15:03
Фудбал

"ЗВЕЗДА СТАБИЛНА, ПАРТИЗАН ЈЕ ТИМ ЗА ПЛЕЈ-ОФ!" Пабло Ласо о "вечитима"
20. 04. 2025. у 22:46



ЛЕСТЕР ИСПАО У ДРУГУ ЛИГУ! Ливерпул славио против "лисица" и похитао ка титули
20. 04. 2025. у 19:53

Marko
07.05.2022. 14:11
Novi most koji ima 6 traka biće sigurno bolje rešenje, ali se postavlja pitanje koliko će trajati njegova gradnja. Ovo iz razloga što se u špicu saobraćaja ni sada ne može normalno voziti između Novog i starog Beograda, a jedan most manje biće veliki problem. Novi most bi trebao da se uradi u delovima pre razmontiranja starog mosta, i da se sagrade noseći stubovi, a onda da se novi most samo namontira.To bi trajalo možda godinu i po ili manje, a ako se gradi na licu mesta novi most neće biti gotov ni za 4 godine. To će biti veoma veliki problem za gradski saobraćaj.
DRAGOLJUB
08.05.2022. 23:11
Зaшто се нови мост не изгради између старог и Бранковог? У том случају стари може да се користи до изградње новог. Смањују се трошкови за рушење старог. Стари може да остане као пешачи и бициклистички. Или, евентуално за неке ресторане! Ако стари мост порушите, само Вас молим, немојте да га постављате у било који парк као некакву скулптуру или атракцију. То баш вређа интелигенцију Београђана!!!
DRAGČE
08.05.2022. 23:16
Ako se stari most ruši, onda ga bar iskoristite da se negde prenese i koristi kao most. Most služi za premošćavanje! I nije prekrivač da se njime prekrivaju parkovi! Da ne bude kao sa "toboganom" kod ade Ciganlije. Isečen je i bačen u staro gvožđe! Mnoga manja mesta vape da premoste svoje rečna korita i nemaju sredstava da to urade. Delovi starog mosta mogu za to dobro da posluže! Kakvi parkovi, kakvi bakrači??
Dragy
08.05.2022. 23:25
Taj stari most su Nemci podigli, pre svega kako bi obezbedili nekakav železnički saobraćaj između centralne Evrope i sredozemlja!! Most koji je bio predviđen za drugo mesto je hitno prebačen i tu postavljen. On nije imao nosivost da se preko njega prevoze kompozicije teretnih, natovarenih vagona!! Zato su teretni vagoni "pregurivani" preko mosta! Jedna lokomotiva gura vagon ispred sebe i ispred mosta se lokomotiva zaustavi a vagon "otisne" na drugu stranu. Sa druge strane ga dočeka druga lokomotiva, zakači u železničkoj stanici Beograd i formira kompoziciju koja dalje može nesmetano da se kreće! Tako se odvijao železnički saobraćaj preko reke Save, sve dok nije obnovljen porušeni železnički most kod "Šest topola" (današnjeg sajma).