ПОСЛЕ скоро две године без трамваја 2, 5 и 10, шински саобраћај би кроз Душанову, Џорџа Вашингтона, 27. марта и Краљице Марије могао да крене 22. фебруара. Према речима заменика градоначелника Горана Весића, пробне вожње би требало да буду одржане 19. фебруара.
@Aleksandar - Nece, jer su podizvodjaci "zasticeni", pa ce "izvodjaci" dobiti sva potrebna produzenja rokova, naknadne radove i placene "viskove radova i nepredvidjene radove". Tenderi tome i sluze, da se dogovorom dodje do ugovora u okviru budzeta, a zatim dilovima opljacka grad i izmaltretiraju gradjani.
Konacno. Te linije su ite kako potrebne. Narocito 5-ica, pa i dvojka. Konacno cemo moci sa unucima do zooloskog vrta, vrlo konforno i bez gubljenja vvrmena , zagadjivanja vazduha trazeci parking mesto oko Kalemegdana. Jedva cekamo otvaranje tih linija.
Svako ko je imao nesreću da prolazi tim nazovi bulevarima, je mogao da vidi da je radnika premalo ili nijedan. Čak i sada po lepom vremenu ima ih tek nekoliko na uređenju trotoara i destine stajališta gradskog prevoza.
Mnogo se gradilo i renoviralo za protekle 4 godine u Beogradu, ali ni jedna rekonstrukcija nije završena na vreme. To što instalacije ispod površine nisu bile na mestima predviđenim nekim planom ne treba da bude razlog kašnjenja. Građani su svedoci da na nekim deonicama nije bilo radnika mesecima. Primer je nezavršena raskrsnica kod Džordža Vašingtona i Palmotićeve koja je raskopana 3 godine. Bolje da se sa rekonstrukcijama radi u etapama i ne na svim mestima istovremeno, jer se tako koči normalan saobraćaj. Koliko dugo ne radi tramvaj dvojka a i trojku i dvanasticu ko zna koliko ćemo čekati do Topčidera i Čukarice.
Ugovor o izvodjenju radova je izmedju Investitora i Glavnog Izvodjaca. Za dinamiku i kvalitet nadlezan je Nadzorni organ, koga placa Investitor. Za sve (svoje) podizvodjace ODGOVORAN je Izvodjac, podizvodjaci nemaju nikakve veze sa Investitorom, tako da se izjava "postoje i subjektivni razlozi kašnjenja zbog čega će izvođači radova biti kažnjeni i neće više biti angažovani u Beogradu" ne moze odnositi na podizvodjace!
У холу Градске општине Врачар представљен је несвакидашњи пројекат, који реализује Удружење грађана за борбу против рака код деце "Увек са децом". На десет фотографија великог формата приказана је хуманитарна акција шишања у Чубурском парку одржана у августу ове године, а у којој је учествовао велики броја Врачараца.
ОД 17. до 23. октобра, због извођења радова на техничком регулисању у Булевару Зорана Ђинђића, на делу од Омладинских бригада до Народних хероја – десна коловозна трака (у смеру ка Бежанијској коси) , доћи ће до потпуног затварања ове деонице за саобраћај, саопштио је Секретаријат за јавни превоз.
СВИ који су ових дана шетали центром града и прошли кроз Француску, Симину, Добрачином и доле ка Дорћолу, били су пријатно изненађени када су код Етнографског музеја видели осликане стубиће са мотивима пиротског ћилима а на више места на коловозу, пукотине асфалта попуњене мозаиком.
Aleksandar
06.02.2021. 09:01
Mogao bi... a da li ce?
veselnik
07.02.2021. 00:55
@Aleksandar - Nece, jer su podizvodjaci "zasticeni", pa ce "izvodjaci" dobiti sva potrebna produzenja rokova, naknadne radove i placene "viskove radova i nepredvidjene radove". Tenderi tome i sluze, da se dogovorom dodje do ugovora u okviru budzeta, a zatim dilovima opljacka grad i izmaltretiraju gradjani.
posmatrac iz daleka
06.02.2021. 09:37
Konacno. Te linije su ite kako potrebne. Narocito 5-ica, pa i dvojka. Konacno cemo moci sa unucima do zooloskog vrta, vrlo konforno i bez gubljenja vvrmena , zagadjivanja vazduha trazeci parking mesto oko Kalemegdana. Jedva cekamo otvaranje tih linija.
Bata
06.02.2021. 09:38
Da li iko zna zašto se ništa ne radi na skveru Palmotićeve i Hilandarske?
Aranđel
06.02.2021. 16:26
Svako ko je imao nesreću da prolazi tim nazovi bulevarima, je mogao da vidi da je radnika premalo ili nijedan. Čak i sada po lepom vremenu ima ih tek nekoliko na uređenju trotoara i destine stajališta gradskog prevoza.
Sandra
06.02.2021. 18:02
Mnogo se gradilo i renoviralo za protekle 4 godine u Beogradu, ali ni jedna rekonstrukcija nije završena na vreme. To što instalacije ispod površine nisu bile na mestima predviđenim nekim planom ne treba da bude razlog kašnjenja. Građani su svedoci da na nekim deonicama nije bilo radnika mesecima. Primer je nezavršena raskrsnica kod Džordža Vašingtona i Palmotićeve koja je raskopana 3 godine. Bolje da se sa rekonstrukcijama radi u etapama i ne na svim mestima istovremeno, jer se tako koči normalan saobraćaj. Koliko dugo ne radi tramvaj dvojka a i trojku i dvanasticu ko zna koliko ćemo čekati do Topčidera i Čukarice.
veselnik
07.02.2021. 00:32
Ugovor o izvodjenju radova je izmedju Investitora i Glavnog Izvodjaca. Za dinamiku i kvalitet nadlezan je Nadzorni organ, koga placa Investitor. Za sve (svoje) podizvodjace ODGOVORAN je Izvodjac, podizvodjaci nemaju nikakve veze sa Investitorom, tako da se izjava "postoje i subjektivni razlozi kašnjenja zbog čega će izvođači radova biti kažnjeni i neće više biti angažovani u Beogradu" ne moze odnositi na podizvodjace!