КОРОНА БРОЈКЕ УСКОРО СКАЧУ: Професор Кочовић изнео нову прогнозу и упозорио грађане

18. 07. 2021. у 08:55

ПРЕФЕСОР Петар Кочовић рекао је да је Србија и даље у "зеленој" зони када је у питању пораст броја новозаражених корона вирусом.

КОРОНА БРОЈКЕ УСКОРО СКАЧУ: Професор Кочовић изнео нову прогнозу и упозорио грађане

Фото: Јутјуб/Принтскрин

Вакцинација се одвија нешто спорије, а непридржавање мера може довести до већег скока, упозорио је он. Рекао је и да се за сада Србија креће у безбедном оквиру трендова раста али да ситуација за недељу дана може да буде другачија.

- Број имунизованих другом дозом је око 36 одсто, ово није лоше а број заражених по том коефицијенту пада релативно ниско. Ми смо још увек добри, лагано расте, у марту смо били јако лоши али сада то полако, полако расте. Још увек смо у доброј зони. За седам дана ћемо причати друкчије јер сви знамо да се мере не поштују- рекао је он.

Претходних 17 дана расте број заражених, рекао је професор Кочовић, и то није ситуација само код нас.

- Бројке расту и у Британији, Израелу где је 60 одсто људи вакцинисано другом дозом, Грчкој... Доста се путује и трансмисија се врши путовањем и циркулацијом. Циркулација је заражавање када не знамо да смо заражени, дођемо код некога у госте и све укућане заразимо, и онда се они размиле и даље заражавају. А трансмисија је када путујемо и даље ширимо вирус или га добијамо у току путовања- рекао је он.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ВЕЛИКА ПРОМЕНА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: Од данас ништа неће бити исто, односи се на родитеље

ВЕЛИКА ПРОМЕНА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: Од данас ништа неће бити исто, односи се на родитеље

РОДИТЕЉИ школараца у Србији од данас добијају аутоматска звучна обавештења када наставник у електронски дневник упише изостанак детета са часа или нову оцену. Мада су деца годинама налазила начине да не кажу родитељима баш сва дешавања у школи, то сада више неће бити могуће.

17. 04. 2025. у 11:29

Коментари (3)

СВЕТСКИ ДАН ПЛАНЕТЕ ЗЕМЉЕ: Пут одрживог развоја