ЧУЛЕ СУ СЕ СИРЕНЕ И ЕКСПЛОЗИЈЕ: Прве изјаве Срба евакуисаних из Тел Авива - Маскирани војници су нам упали у аутобус (ФОТО)

Новости Онлајн

08. 10. 2023. у 12:15

НА БЕОГРАДСКИ аеродром "Никола Тесла" слетео је авион са евакуисаним држављанима Србије из Израела.

ванси ерпортс

Према незваничним сазнањима, евакуисани људи су махом ходочасници који су тамо отишли у организацији цркве.

- Јуче око пола шест су почели немири, бомбардовање, и падале су ракете. Били смо мало у страху. Људи није било нигде, били су иначе израелски празници, можда је и зато одлучено да се бомбардује. Добро смо прошли, али су нам у аутобус улазили маскирани војници и контролисали су нас - каже овај човек.

Он додаје да се још не зна када ће да пођу и други људи из Србије који се и даље налазе у Израелу.

- Сваким даном се ситуација заоштрава. Ми смо на пример били у палестинском делу и морали смо да уђемо у израелски део. Тај прелазак је за нас био проблематичан, али смо успели да се дочепамо наше земље. Сви смо много срећни - говори овај човек.

Нови летови сутра и прекосутра

Према речима почасног конзула Србије Александара Николића данашњи лет "Ер Србије" био је пун, а за сутра и прекосутра ујутру планирани су додатни летови "Ер Србије" за Београд.

Николић је поручио да је један српски држављанин рањен у Израелу.

Подсетимо, сирене за ваздушну опасност огласиле су се јуче ујутру у јужним и централним деловима Израела након ракетног напада из Појаса Газе, а проглашено је и ратно стање у Израелу.

Још један младић који је међу евакуисаним грађанима Србије каже да су били у Витлејему.

- Било је напето, али ништа толико није било страшно. Били смо на ходочашћу у светој земљи. Страх није био присутан, али морали смо да будемо евакуисани. У тренутку напада били смо у Јерусалиму, и одмах смо морали да се вратимо у хотел у Витлејем. То је свега 10 минута удаљено од "цхецк поинта" Израела и Палестине - каже младић из Србије који је евакуисан из Израела.

- Добро смо безбедно и сигурно. Потпуно је било мирно тамо где смо ми били смештени у Витлејему. Остало је још доста људи на аеродрому, чуле су се сирене и експлозије, али то је све било у даљини. Тамо је и владика из Ниша Арсеније који је остао са људима на ходочашћу. Ми смо сви ходочасници који су посетили света места - каже жена која је једна од ходочасника.

Момак и девојка који су из Израела слетели на аеродром у Београду кажу да су били у Гази када је све почело.

- Ми смо били у Гази, у граду Нетања. Ту је све било у реду - каже он.

Додаје да у овом граду није било евакуације, а да је у Тел Авиву евакуација текла добро.

- Сирене нисмо чули у Нетањи, а у Тел Авиву су се сирене чуле - говори он.

Како додаје, нису се уплашили.

- Нисмо били у страху зато што смо знали да ћемо бити у Београду. За мене и девојку ово је прошло брзо, и ми смо сигурни - рекао је младић из Београда који је са девојком био у Израелу када је почео рат.

(Блиц)

БОНУС ВИДЕО: НОВИ РАТ - Хамас напао Израел

КАКО СУ ЕКСПЛОДИРАЛИ ПЕЈЏЕРИ КОД ГОТОВО 3.000 ЉУДИ? Постоје две теорије, а једна је посебно застрашујућа

ОКО 2.800 људи, међу којима и велики број припадника либанског оружаног покрета Хезболах, који подржава Иран, као и лекари, повређени су у уторак након што су им експлодирали пејџери којима су комуницирали.

17. 09. 2024. у 21:06

ОШТРО УПОЗОРЕЊЕ МОСКВЕ БАЈДЕНУ, ШОЛЦУ И МАКРОНУ: Моћније оружје од вашег је спремно

ПРЕДСЕДНИК САД Џозеф Бајден, немачки канцелар Олаф Шолц и председник Француске Емануел Макрон могу испровоцирати сукоб који може довести до неповратних последица, рекао је данас председник Думе Русије Вјачеслав Володин на пленарној седници.

17. 09. 2024. у 17:35

НАГЕ СЛИКЕ: Због ових радова је Меланија Трамп подигла глас (ФОТО)

МЕЛАНИЈА Трамп (54), бивша прва дама Америке, осврнула се на своје голишаве фотографије настале током њене манекенске каријере. Лепа Словенка изнела је став о контроверзним сликама у својој објави на друштвеним мрежама, везаној за њене предстојеће мемоаре под називом "Меланија".