ИНИЦИЈАТИВА да се евентуално у Србији плаћа путарина за тешке теретњаке на магистралним путевима не би била ништа неуобичајено у односу на европску праксу.
Neka prvo uklone teretnjake sa BG ulica, Dunavska, itd. Ne samo što rasturaju ulice nego su opasnost za pešake i zagađuju životnu sredinu. Da ne prićam da jurcaju kao manijaci magistralnim putevima.
Ма да камиони све живо растурају. Нека лепо забране вожњу па ће онда господа свој хлеб,шљунак и остале ствари возити коњима и воловима. И после се питајте зашто је мањак возача.
САД значајно зависе од увоза из Кине, при чему више од трећине укупног увоза долази из Кине, са 198 различитих производа, док Кина увози само 68 артикала из САД, говоре подаци националних статистичких служби.
ДОК многи високообразовани радници у Хрватској раде за плату која не одражава ни труд ни године школовања, све више занатских занимања бележи снажан раст потражње и зараде.
ТАЈ готово аутоматски потез наручивања производа путем мобилног телефона заправо покреће читаво путовање робе: прелазак граница, царинске провере, усклађивање с прописима, па чак и суочавање са геополитичким мерама, попут недавних Трампових царина које су додатно закомпликовале међународну трговину.
ПОСЛОДАВЦИ у Србији су у марту, према подацима Националне службе за запошљавање (НСЗ), тражили 17.472 радника, а убедљиво најтраженији су били програмери за које је оглашено 1.517 слободних радних места.
Marko
30.09.2021. 22:55
Neka prvo uklone teretnjake sa BG ulica, Dunavska, itd. Ne samo što rasturaju ulice nego su opasnost za pešake i zagađuju životnu sredinu. Da ne prićam da jurcaju kao manijaci magistralnim putevima.
Kamiondzija
30.09.2021. 23:29
Ма да камиони све живо растурају. Нека лепо забране вожњу па ће онда господа свој хлеб,шљунак и остале ствари возити коњима и воловима. И после се питајте зашто је мањак возача.