СЕРВИСЕР ПЕНЗИОНЕРКИ УЗЕО 64.000 РСД: Остала без пара и готово новог бојлера

В.Н.

20. 09. 2025. у 15:59

ЈЕДНА осамдесетдвогодишња пензионерка из Загреба нашла се у шоку када је за редован сервис скоро новог бојлера морала да издвоји велики део пензије.

СЕРВИСЕР ПЕНЗИОНЕРКИ УЗЕО 64.000 РСД: Остала без пара и готово новог бојлера

Фото: Shutterstock

Њена прича отвара питање злоупотреба, нерегулисаних цена и нејасних статуса "овлашћених сервиса", због којих грађани лако могу постати жртве преплаћених и спорних услуга.

- Мојој мајци, која има 82 године, сервисер бојлера је пре неки дан однео готово читаву пензију. Бојлер је стар само 2,5 године, а сервисер јој је наплатио 550 евра и рекао јој цену тек када је скоро завршио са послом. Човек је узео новац и више није хтео да ми се јави на телефон, а када сам му послао поруку да ће завршити у медијима, почео је да ми прети адвокатима - испричао нам је Загрепчанин Горан М.

Како се наводи, то је требао да буде први, редовни сервис новијег бојлера који је у том тренутку, тврде, радио исправно. Пензионерка се за помоћ обратила комшији који јој је дао контакт фирме која се бави сервисирањем, а како Горан каже, на врата његове мајке се појавио сам власник.

Мењао исправне делове?

- Ушао је и почео да чисти, заменио је пар делова и рекао да то кошта 550 евра са ПДВ-ом. Мама му је рекла да не зна има ли толико новца и додала нека поручи власнику да је скуп, на шта јој је он одговорио да је он власник. После ме назвала тужна што јој је узео скоро целу пензију, а бојлер је стар само 2,5 године – прича Горан М.

За поправку гасног уређаја, односно замену гасног оџрачног чепића, сервисер је наплатио 150 евра. Још 200 евра наплатио је замену електроде паљења, те на крају 200 евра за редовни сервис.

- Ја сам се касније јавио једном другом сервисеру и показао му делове које је овај заменио. Рекао ми је да су делови које је извадио били сто посто исправни и да их је заменио неоригиналним деловима, који немају потпис произвођача. Такође ми је рекао да је упознат са начином на који ови сервисери послују - додаје Горан.

Јутарњи лист се такође обратио једном овлашћеном сервисеру који је рекао да је стандардна цена за услугу наведену на рачуну око 160 евра. Додао је и да је проблем што цене нису регулисане, па сваки сервисер има право да формира цене како му се прохте, баш као што је случај и са таксистима.

Коментарисао их и произвођач

Према наводима, на пословну праксу овог сервиса два пута су се осврнули из сервиса произвођача бојлера, након што су од клијената спорног сервиса добили неколико негативних рецензија на својој страници мислећи да се ради о сервису који је овлашћен код њих. У две рецензије које су доступне на њиховој страници жалили су се на неоправдано високе цене које нису биле најављене на почетку рада сервисера.

- Жао нам је што сте имали овакво негативно искуство, но желимо да истакнемо како овај сервис који је изводио наведене радове, није део наше уговорне мреже овлашћених сервисера. Како је наведено и будући да овај сервис није уговорно повезан са нама, нажалост, не можемо да предузмемо даљње радње у вези изведених и наплаћених радова нити да утичемо на исто - одговорили су произвођачи.

Одговор сервиса

Контактирано је и са спорним сервисом ради коментара на ситуацију те како би им појаснили шта значи њихова одредница "овлашћени сервис". Иако се појам "овлашћени сервис" у уговорима између произвођача и сервиса те уговорима о гаранцијама користи управо како би означио званично одобрење произвођача да обавља поправке, одржавање и продају оригиналних делова за тај бренд, из сервиса су понудили потпуно другачије објашњење.

- Захваљујемо на вашем упиту. Драго нам је што можемо да појаснимо ситуацију. Као прво, желим да нагласим да смо независни сервис са традицијом дужом од 30 година, током које смо сервисирали на десетине хиљада уређаја и посетили бројне домове. Наш статус овлашћеног сервиса односи се на овлашћења која имамо од надлежних државних тела за сервис гасних уређаја. На нашим страницама транспарентно наводимо све информације о нашем пословању и овлашћењима која поседујемо.

Што се тиче питања о ценама, оне су увек јасно дефинисане у понуди коју клијент добије унапред и на темељу које доноси одлуку. Сматрамо да тако обезбеђујемо потпуну транспарентност и квалитет услуге.

Радове изводимо у складу с правилима струке, а све замењене делове остављамо странкама како би имале потпун увид и сигурност у квалитет обављеног посла. Желимо да нагласимо и да се поменута странка није обратила писменим путем ради решавања евентуалне рекламације и изношења својих жеља, што је уобичајен и транспарентан начин за овакве ситуације. Ми смо увек отворени за коректну комуникацију и решавање несугласица на професионалан начин", стоји у одговору сервиса.

(Курир)

БОНУС ВИДЕО:

ШАМПИОНИ У ФОКУСУ: Андреј Поповић млади физичар из Кикинде

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
РУСКИ АВИОНИ УШЛИ У ДРЖАВУ НАТО, ЗАДРЖАЛИ СЕ 12 МИНУТА: Ово је неприхватиљво и невиђено брутално

РУСКИ АВИОНИ УШЛИ У ДРЖАВУ НАТО, ЗАДРЖАЛИ СЕ 12 МИНУТА: "Ово је неприхватиљво и невиђено брутално"

ТРИ руска борбена авиона МИГ-31 ушла су данас у естонски ваздушни простор у области острва Вајндло без дозволе и остала у естонском ваздушном простору скоро 12 минута, пренео је естонски портал "Ерр.ее".

19. 09. 2025. у 17:00

ОВО ЈЕ ДЕТАЉАН СПИСАК НАМИРНИЦА КОЈИМА ЋЕ ПАСТИ ЦЕНА: Нове економске мере важне за грађане

ОВО ЈЕ ДЕТАЉАН СПИСАК НАМИРНИЦА КОЈИМА ЋЕ ПАСТИ ЦЕНА: Нове економске мере важне за грађане

ПРЕСЕДНИК Србије Александар Вучић истакао је јуче приликом излагања о смањењу маржи на кућну хемију и прехрамбене производе, а у оквиру представљања нових економских мера за грађане, да снижење које ће уследити као последица ограничења трговачких маржи обухвата 3000 производа из 23 групе.

25. 08. 2025. у 13:15

ДИРЉИВО: Објављена Халидова преписка са директором клинике (ФОТО)

ДИРЉИВО: Објављена Халидова преписка са директором клинике (ФОТО)

ПЕВАЧ Халид Бешлић опоравља се након што је завршио у болници због здравствених проблема. Вест о његовој болести забринула је многе обожаваоце и естрадне личности, међу којима је Халид цењен и омиљен, а сада се огласио и заступник у НСРС и директор Универзитетског-клиничког центра РС Владо Ђајић.

19. 09. 2025. у 15:33

Коментари (0)

ЈУНАЈТЕДОВА ТРАГЕДИЈА СЕ НАСТАВЉА: Следећи који су на реду да се наплате су лондонски плавци