ДИГИТАЛНИ СВЕТ: Глобална недеља медијске и информационе писмености
У САВРЕМЕНОМ друштву, медији и информације играју велику улогу у обликовању нашег знања, ставова и вредности. Свакодневно смо изложени бројним медијским и дигиталним порукама које нам преносе различите информације, идеје и утицаје. Зато је важно да будемо медијски и информационо писмени, односно да имамо способност да критички анализирамо, вреднујемо и користимо медијске и информационе садржаје.
27. 10. 2023. у 10:00УН циљ 9
БРЕНД ПОСЛОДАВЦА: Кључ за унапређење запошљавања
БРЕНДИРАЊЕ послодавца постаје све важније на данашњем конкурентном тржишту рада. Када постанете препознати и познати као атрактиван послодавац, ваша способност да привучете, задржите и мотивишете талентоване запослене значајно се побољшава.
23. 10. 2023. у 12:21УН циљ 5, 8
ШТА ЗНАЧЕ ОДРЖИВИ СТИЛОВИ ЖИВОТА? Оснаживање људи да живе боље и лакше
ОДРЖИВИ стилови живота сматрају се начинима живота, друштвеним понашањем и изборима, који минимализују деградацију животне средине (коришћење природних ресурса, емисије ЦО2, отпад и загађење) док подржавају праведан друштвено-економски развој и бољи квалитет живота за све.
20. 10. 2023. у 13:48УН циљ 4, 12
ПУТ КА УСПЕХУ: Стратешко планирање одрживог развоја
УСПЕШНО пословање подразумева способност организације да се прилагоди променљивом и конкурентном тржишту, да искористи своје ресурсе и потенцијале, да унапреди своје производе или услуге, да повећа своју профитабилност и одрживост, као и да допринесе решавању друштвених и еколошких изазова.
19. 10. 2023. у 17:26УН циљ 16, 17
ЗАПОСЛЕНИ СУ ОСНОВНА СНАГА КОМПАНИЈЕ: Развој кроз задовољство и усавршавање
ЗАПОСЛЕНИ су витални део сваке организације, често називани "срцем" или "душом" компаније. У модерном пословном окружењу, кључна компонента одрживог развоја је фокусирање на посвећеност, задовољство и континуирано усавршавање запослених, јер посвећени запослени представљају темељ стабилног и просперитетног друштва.
20. 09. 2023. у 10:34УН циљ 4, 8, 16
КАКО АИ МОЖЕ ПОМОЋИ ЕСГ-у: Шта компаније треба да знају
ВЕШТАЧКА интелигенција (АИ) омогућава прикупљање и анализу више информација него икада раније када се узму у обзир еколошки, друштвени и управљачки ризици и могућности.
20. 08. 2023. у 15:14УН циљ 9
Kako se borimo protiv plastike?
U mesecu kada obeležavamo Međunarodni dan borbe protiv upotrebe plastičnih kesa (3.jul), podsetimo se šta svako od nas može da učini za planetu Zemlju i njene stanovnike.
Plastika predstavlja značajan ekološki problem zbog svoje dugotrajne degradacije i štetnog uticaja na morski i kopneni život. Smanjenjem upotrebe plastike možemo smanjiti zagađenje, zaštititi životinjski svet i očuvati prirodne resurse za buduće generacije.
Svaki pojedinac donosi odluku kako će uticati na okruženje, a ovo su primeri kako već od danas možete svojim delima poboljšati život na planeti:
· Ponesite ceger u prodavnicu;
· Birajte proizvode čije ambalaže se mogu reciklirati;
· Koristite višekratne proizvode;
· Recite „ne" plastičnim slamčicama;
· Ne kupujte kafu za poneti u plastičnim šoljicama, ponesite sopstvenu šolju ili termos;
· Reciklirajte i kompostirajte pravilno;
· Podržite ekološki osvešćene robne marke;
Da li ste znali koje su tri najzastupljenije vrste jednokratne plastične ambalaže u domaćinstvima u Srbiji
· PET boce
· Plastične kese
· Plastične kutije za namirnice na meru