ДИГИТАЛНИ СВЕТ: Глобална недеља медијске и информационе писмености

ДИГИТАЛНИ СВЕТ: Глобална недеља медијске и информационе писмености

У САВРЕМЕНОМ друштву, медији и информације играју велику улогу у обликовању нашег знања, ставова и вредности. Свакодневно смо изложени бројним медијским и дигиталним порукама које нам преносе различите информације, идеје и утицаје. Зато је важно да будемо медијски и информационо писмени, односно да имамо способност да критички анализирамо, вреднујемо и користимо медијске и информационе садржаје.

27. 10. 2023. у 10:00УН циљ 9

БРЕНД ПОСЛОДАВЦА: Кључ за унапређење запошљавања

БРЕНД ПОСЛОДАВЦА: Кључ за унапређење запошљавања

БРЕНДИРАЊЕ послодавца постаје све важније на данашњем конкурентном тржишту рада. Када постанете препознати и познати као атрактиван послодавац, ваша способност да привучете, задржите и мотивишете талентоване запослене значајно се побољшава.

23. 10. 2023. у 12:21УН циљ 5, 8

ШТА ЗНАЧЕ ОДРЖИВИ СТИЛОВИ ЖИВОТА? Оснаживање људи да живе боље и лакше

ШТА ЗНАЧЕ ОДРЖИВИ СТИЛОВИ ЖИВОТА? Оснаживање људи да живе боље и лакше

ОДРЖИВИ стилови живота сматрају се начинима живота, друштвеним понашањем и изборима, који минимализују деградацију животне средине (коришћење природних ресурса, емисије ЦО2, отпад и загађење) док подржавају праведан друштвено-економски развој и бољи квалитет живота за све.

20. 10. 2023. у 13:48УН циљ 4, 12

ПУТ КА УСПЕХУ: Стратешко планирање одрживог развоја

ПУТ КА УСПЕХУ: Стратешко планирање одрживог развоја

УСПЕШНО пословање подразумева способност организације да се прилагоди променљивом и конкурентном тржишту, да искористи своје ресурсе и потенцијале, да унапреди своје производе или услуге, да повећа своју профитабилност и одрживост, као и да допринесе решавању друштвених и еколошких изазова.

19. 10. 2023. у 17:26УН циљ 16, 17

ЗАПОСЛЕНИ СУ ОСНОВНА СНАГА КОМПАНИЈЕ: Развој кроз задовољство и усавршавање

ЗАПОСЛЕНИ СУ ОСНОВНА СНАГА КОМПАНИЈЕ: Развој кроз задовољство и усавршавање

ЗАПОСЛЕНИ су витални део сваке организације, често називани "срцем" или "душом" компаније. У модерном пословном окружењу, кључна компонента одрживог развоја је фокусирање на посвећеност, задовољство и континуирано усавршавање запослених, јер посвећени запослени представљају темељ стабилног и просперитетног друштва.

20. 09. 2023. у 10:34УН циљ 4, 8, 16

Misli zeleno

Kako se borimo protiv plastike?

U mesecu kada obeležavamo Međunarodni dan borbe protiv upotrebe plastičnih kesa (3.jul), podsetimo se šta svako od nas može da učini za planetu Zemlju i njene stanovnike.

Plastika predstavlja značajan ekološki problem zbog svoje dugotrajne degradacije i štetnog uticaja na morski i kopneni život. Smanjenjem upotrebe plastike možemo smanjiti zagađenje, zaštititi životinjski svet i očuvati prirodne resurse za buduće generacije.

Svaki pojedinac donosi odluku kako će uticati na okruženje, a ovo su primeri kako već od danas možete svojim delima poboljšati život na planeti:
· Ponesite ceger u prodavnicu;
· Birajte proizvode čije ambalaže se mogu reciklirati;
· Koristite višekratne proizvode;
· Recite „ne" plastičnim slamčicama;
· Ne kupujte kafu za poneti u plastičnim šoljicama, ponesite sopstvenu šolju ili termos;
· Reciklirajte i kompostirajte pravilno;
· Podržite ekološki osvešćene robne marke;

Da li ste znali koje su tri najzastupljenije vrste jednokratne plastične ambalaže u domaćinstvima u Srbiji
· PET boce
· Plastične kese
· Plastične kutije za namirnice na meru

Info tabla

01

Šta označava CARPOOLING?

02

Ko su ekološki migranti?

03

Šta je održivi lanac snabdevanja?

04

Šta predstavlja regenerativna poljoprivreda?

05

Šta podrazumeva naked/nude pakovanje?

06

Digitalna trezvenost?