ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери
Већ годинама инфлуенсери са различитих друштвених мрежа имају све већи и већи утицај на потрошаче, постајући незаобилазни део маркетиншке и продајне стратегије познатих брендова. Како и не би, када поједини имају стотине хиљада, па и више милиона пратилаца.

Фото Shutterstock
И, док насмејани и обучени у одећу познатих креатора распредају о томе чији је ваздушни ђон бољи или зашто је нека маскара баш та која је вама неопходна, с леђа им се тихо прикрадају деинфлуенсери, почевши да им одгризају део колача, али - са друге стране.
Представници релативно новог тренда код нас, а и у свету присутног тек неколико година, названи су управо тако, деинфлуенсери. Реч је о особама које, попут инфлуенсера, имају велики број пратилаца на друштвеним мрежама, али креирају садржај који није афирмативан по поједине брендове и производе, већ напротив, скреће пажњу на недостатке код „извиканих“ имена. На тај начин покушавају своју публику да одврате од куповине одређеног производа а, често, и од куповине генерално, јер су махом на страни одрживе потрошње и производње, која је у супротности са загађењем до ког долази због текстилне индустрије. Већина деинфлуенсера на Инстаграму, Тик-току, Јутјубу и Фејсбуку залаже се за штедњу новца који можете употребити на паметније начине од куповине 15. пара патика или петих наочара за сунце, као и расипања приликом пазарења прецењене хаљине, руменила, аутомобила… Ови нови трендсетери труде се да својим пратиоцима демистификују одређене производе које њихови опоненти, инфлуенсери, дижу у небо, често показујући и доказујући пред камерама да нису вредни ни пребијене паре, а ни минута њихове пажње. Указују на мањак квалитета, оригиналности, грешке у ткању, непостојаност боја, па чак и штетност по здравље одређених комада одеће или обуће, козметичких препарата, шминке, прехрамбрених производа...
С обзиром на то да знамо да инфлуенсере (дебело) плаћају компаније чије производе промовишу на друштвеним мрежама, поставља се питање да ли неко (рецимо конкурентски брендови) финансира и деинфлуенсере или су баш сви они одабрали да се баве тиме само због општег добра. Истина је, као и увек, негде на средини.

ЦЕО ШИД ТУГУЈЕ ЗА ЛЕПОМ МИЛАНОМ: Девојка (26) трагично преминула, данима се опраштају од ње на друштвеним мрежама
ДЕВОЈКА Милана Мишић (26) из Шида трагично је преминула 15. јула, а на вечни починак испраћена је два дана касније у пратњи неутешне породице, пријатеља, рођака и многобројних суграђани који се данима од ње опраштају на друштвеним мрежама.
27. 07. 2025. у 08:48

ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМЦИ ХАПШЕЊА ШИПТАРСКОГ ТЕРОРИСТЕ: Овако је пао бивши припадник ОВК у Свилајнцу, ево за шта се сумњичи (ВИДЕО)
ШИПТАРСКИ терориста и бивши истакнути припадник терористичке ОВК Халили Лулзин, ухапшен је данас у Свилајнцу, у заједничкој акцији Безбедносно-информативне агенције, Службе за откривање ратних злочина УКП МУП-а Републике Србије, а у сарадњи са Тужилаштвом за ратне злочине.
22. 07. 2025. у 20:54

НАУЧНИЦИ У СТРАХУ - РИЗИК ОД НЕСТАНКА: Ада Бојана и Бококоторски залив у опасности - море никада није било такво
НИВО Јадранског мора ће, према пројекцијама, до краја века порасти 35 центиметара (цм), што ће угрозити обалска подручја, посебно подручје Аде Бојане и делове Бококоторског залива, наводи се у прошлогодишњем Нацрту Националног плана Црне Горе за прилагођавање на климатске промене.
25. 07. 2025. у 08:55
Коментари (0)