Atinu i Niš deli 700 kilometara, ali ih spaja ista, neobjašnjiva glad za fudbalom. Na klupu Radničkog seo je čovek koji donosi miris Egeja, ali i oštrinu spartanske discipline. On veruje u nauku, timski rad i 'bonus' igrače, ali pre svega veruje da se utakmice dobijaju u glavi pre nego što počnu. Da li je on karika koja je nedostajala da 'Real sa Nišave' ponovo postane strah i trepet za favorite? Takis Lemonis je u ekskluzivnom razgovoru za "Novosti" govorio o taktici, životu, girosu i bureku, i naravno – o tome kako se gradi pobednički tim.
NeshKO
08.06.2021. 06:42
Ovo moze biti jako opasno. Ljudi su navikli na uslovno desno. I kada skreću, znaju da pešaci imaju prednost i znaju da mogu da naiđu automobili. Zato polako skreću i polako idu kada je i uslovno levo. Razliku između uslovnog levog i zaštićenog levog vozači će teško praviti. Čak šta više, smatram i opasnim, jer ako se naviknu na zaštićeno levo, verovatno će onda nekada skrenuti i zaštićeno desno.
Pedja
08.06.2021. 06:57
Nema tu bojazljivosti samo neznanje i divljastvo u voznji.Masa vozaca ne postuje ili ne poznaje signalizaciju ,nezna pravilno da se prestroji ,pravilo pune linije ,kada semafor ne radi u raskrsnici onda tek nastaje panika-primer je kod Pupinovog mosta sa Zemunske strane ne pomaze ni saobracajac .
Pera
08.06.2021. 07:12
Da li je neko uradio analizu ovoga?pogledajte samo gužve u saobraćaju koje stvara ovo rešenje!
Petar
08.06.2021. 08:05
Zvuci lepo, ali u praksi nije tako. Na uglu Mihaila Pupina i Milentija Popovica u pravcu autoputa saobracaj je znatno usporen. Postoje tri trake od kojih su dve za levo skretanje a krajnja desa za voznju pravo, sto nije dovoljno za nesmetano odv ijanje saobracaja. Problem je u tome sto se u srednjoj traci za levo skretanje nadje veliki broj vozila koja nameravaju da idu pravo, cime koce levo skretanje onima iza sebe a za njih je zatvoren signal za voznju pravo. Ovo je bila dobra namera sa losim ishodom.
Neške
08.06.2021. 08:26
U Novom Sadu ovo saobraćajno pravilo postoji već decenijama.