SA zanimanjem smo u "Novostima" pročitali izjavu neimenovanog lica iz Ministarstva prosvete da je pokrenuto niz sastanaka na zahtev patrijarha da veronauka dobije status redovnog izbornog predmeta, kao i da se moraju sagledati i posledice takve odluke za druge izborne predmete i pravni okvir.
Зашто неможе веронаука,коме смета? То треба да буде уведено у школе с тим да деца која нису православне вере могу тај сат да напусте ако желе.Нису обавезни да буду на веронауци врло једноставно.Тако се ради у католичким школама,деца друге вероисповести иду кући.
@Mile - Има овде пар ствари на које је потребно обратити пажњу. Веронаука може бити ствар културе и традиције, никако није наука. Ту неко треба да оцени важност традиције и културе у односу на остале предмете и потребе те да одлучи шта да избаци и замени овим, или да додаје часове. Други проблем је како и шта децу учити, јер се овде не ради о потврђеним истинама већ само о једноставним веровањима установљеним давно, када још нисмо умели да боље објаснимо дешавања око себе, и која су током свих тих година прерасла у обичаје, традицију и нешто што може бити важно за боље међусобно разумевање.
VEĆ četiri godine kompanija m:tel vodi akciju „Niste sami“, u okviru koje nesebično pomaže Srbima povratnicima u Federaciji BiH, kao i pravoslavnoj crkvi, donoseći im ono što je najdragocenije - sigurnost, nadu i osećaj da nisu zaboravljeni.
USEKOVANjE glave Svetog Jovana Krstitelja obeležava se 11. septembra strogim postom i posebnim običajima – otkrijte šta tog dana nikako ne smete jesti i zašto se crveni končić mora skinuti sa ruke.
Mile
25.11.2021. 16:18
Зашто неможе веронаука,коме смета? То треба да буде уведено у школе с тим да деца која нису православне вере могу тај сат да напусте ако желе.Нису обавезни да буду на веронауци врло једноставно.Тако се ради у католичким школама,деца друге вероисповести иду кући.
Budan
26.11.2021. 03:16
@Mile - Има овде пар ствари на које је потребно обратити пажњу. Веронаука може бити ствар културе и традиције, никако није наука. Ту неко треба да оцени важност традиције и културе у односу на остале предмете и потребе те да одлучи шта да избаци и замени овим, или да додаје часове. Други проблем је како и шта децу учити, јер се овде не ради о потврђеним истинама већ само о једноставним веровањима установљеним давно, када још нисмо умели да боље објаснимо дешавања око себе, и која су током свих тих година прерасла у обичаје, традицију и нешто што може бити важно за боље међусобно разумевање.