FON DER LAJEN: Itenzivan rad na usklađivanju viza, posebno sa Zapadnim Balkanom
18. 10. 2024. u 00:24
18. 10. 2024. u 00:24
18. 10. 2024. u 08:10
18. 10. 2024. u 07:56
17. 10. 2024. u 21:10 >> 21:02
17. 10. 2024. u 23:32
17. 10. 2024. u 13:26 >> 13:47
Borča
07.02.2023. 16:17
Ako bude bio usvojen zakon, verovatno neće važiti za sinove bogatih i moćnih očeva. Neko će za isto delo da dobije 10 godina zatvora a neko 12 meseci kućnog pritvora...
Boris Matić
07.02.2023. 16:49
Upravo tako. Jednom mora da se to preseče i kaže dosta. Uvek je u kriminalogiji sporna razlika između klasičnog ubistva i posledice saobraćajne nesreće...jer u klasičnom ubistvu postoji MOTIV, a kod saobraćajne nesreće ga nema. I to je "olakšavajuća okolnost"? Plač je isti, gubitak je isti, tuga je ista, nesreća za porodicu je ista...zašto bi kazna bila 2-3 put a blaža?
Saša
07.02.2023. 17:02
Dajte više da donesemo normalne zakone i da se uredi ova naša napaćena zemlja. Malo li je što nas pritiskaju sa svih strana, još i sami sebe ubijamo iz čistog hira .
Kalesu
07.02.2023. 18:53
Tačno je da smrtni ishod i klasično ubistvo razlikuje (ne)postojanje motiva, ali je mnogo više zajedničkog među njima. U oba slučaja često postoji predumišljaj, jer se za volan pijan ili drogiran seda namerno, gas gazi do poda namerno, skoro svi prekršaji rade namerno, a smrtna posledica u takvim slučajevima je uzročno - posledično vezana sa tim namerama. Mnogi, vezaši, uticajni i moćni pojedinci i "tatini sinovi" su se glatko izvlačili na tu nelogičnu, ogromnu razliku u zaprećenim kaznama za smrt u saobraćaju i smrt u klasičnom kriminalu. A život je jednako ugašen - nečijom opasnom namerom.
Rašo
07.02.2023. 23:46
Разумем бол родбине за настрадалима али већи део предложених измена закона је погрешан. Наиме, увођење оваквих ограничења је "казна" за све возаче, стварање гужве, веће загађење, ... а бахати ће да раде шта и до сада. Једино целисходно је кажњавати њих а не пооштравати услове за све!