OTVORENA PRVA METRO FRANŠIZNA „JUTRO” RADNJA U BEOGRADU
PRVA „Jutro“ radnja u Beogradu otvorena je u centru Zemuna, u okviru METRO trgovačke franšize koja dugoročno podržava razvoj poslovanja malih i nezavisnih trgovaca. Radnja „Trivuk“ u Zemunu, u vlasništvu Željka Trifunovića i njegove porodice, pridružila se „Jutro“ franšizi i iskoristila priliku za modernizaciju objekta i poslovanja u skladu sa svetskim trendovima u maloprodaji.
„Nakon 18 godina saradnje sa METRO-om, odlučili smo da se pridružimo franšizi „Jutro”, zato što smo videli ozbiljnu priliku za dalji rast i unapređenje. Ovo je zajednička investicija koja je omogućila da danas predstavimo renoviran i moderan objekat, sa dobrom i pouzdanom ponudom i prepoznatljivom komšijskom uslugom. Naši verni kupci već reaguju odlično, odmah primećuju veliki napredak i promenu i to je potvrda da smo doneli dobru odluku u partnerstvu sa METRO-om“, rekao je Željko Trifunović, vlasnik radnje, koja će od sada nositi i ime „Jutro” u skladu sa programom METRO franšize.
U ponudi radnje u Zemunu nalazi se oko 5000 proizvoda, među kojima su i „Trivuk“ suhomesnati proizvodi iz samostalne proizvodnje. Ovaj objekat ima i ponudu brze hrane, kao i menjačnicu.
„Kao veletrgovac podržavamo nezavisne trgovce jer verujemo da su njihov opstanak i razvoj ključni za zdravu srpsku trgovinu, te i ekonomiju. U pitanju su najčešće mali, porodični biznisi, baš kao što je „Trivuk“ i zato je bitno da postoji sveobuhvatan plan podrške ovim preduzetnicima. Zbog toga METRO želi da "Jutro" radnje predstavljaju primer dugoročnog i održivog rasta, modernizacije i unapređenje poslovanja malih trgovaca u Srbiji, a dosadašnja iskustva pokazuju da smo na dobrom putu“, izjavio je Andr Rinensland, generalni direktor kompanije METRO Cash&Carry Srbija.
U planu je da METRO podrži otvaranje više stotina „Jutro“ radnji širom zemlje, kroz ulaganje u unapređenje postojećih malih trgovinskih objekata, u vrednosti od nekoliko miliona evra u narednim godinama. Prva „Jutro“ radnja u Srbiji otvorena je nedavno na Divčibarama, uz podršku Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, a ovaj objekat je odmah prepoznat kao moderan format koji ispunjava očekivanja sve više gostiju na ovoj turističkoj destinaciji.
Radnja „Jutro“ u Zemunu je otvorena u prisustvu porodice Trifunović, uprave kompanije METRO Cash&Carry Srbija i direktorke ljudskih resursa METRO Grupe, Christisane Giesen (Kristijana Gizen).
METRO Cash&Carry Srbija deo je METRO Grupe sa sedištem u Nemačkoj (METRO AG), vodećeg veletrgovca hranom koji posluje u 30 zemalja. Kompanija u Srbiji posluje od 2005. godine, zapošljava oko 1200 ljudi, vodeći je domaći veletrgovac hranom i usmerena je na snabdevanje ugostiteljskog sektora i malih nezavisnih trgovaca. Trgovačke franšize METRO-a pod različitim nazivima postoje i u Rumuniji, Češkoj, Poljskoj i nude asortiman poznatih svetskih brendova, ali i METRO privatnih robnih marki odličnog kvaliteta, namenjenih profesionalnim kupcima: Aro, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma, Tarrington.
ZAHAROVA BRUTALNO ODGOVORILA ANALENI BERBOK: Šta je sa američkim vojnim bazama u Nemačkoj?
ZVANIČNA predstavnica Ministarstva spoljnih poslova Rusije Marija Zaharova odgovorila je na izjavu nemačke šefice diplomatije Analene Berbok o ruskim bazama u Siriji, podsetivši je na američke vojne baze u Nemačkoj.
03. 01. 2025. u 19:49
BIĆE PUNO SNEGA, ČAK I U BEOGRADU: Meteorolog dao prognozu za praznike, pa otkrio kakvo će biti leto i sve iznenadio
GOST jutarnjeg programa "Novosti" bio je meteorolog Ivan Ristić koji je govorio o tome kakvo nas vreme očekuje posle praznika, ali i tokom leta i cele godine.
03. 01. 2025. u 20:35
KAKO DANAS IZGLEDA TITOV SIN: U penziju otišao kao hrvatski diplomata, živi van očiju javnosti, a ćerka je njegovo najveće bogatstvo (FOTO)
ALEKSANDAR Mišo Broz, sin Josipa Broza Tita, nakon završetka svoje uspešne diplomatske karijere proveo je poslednjih deset godina uglavnom daleko od očiju javnosti.
02. 01. 2025. u 17:07
Komentari (0)