Vivo slavi UEFA EURO 2024™ sa navijačima širom Evrope
FINALNIM žrebom 2. decembra, iščekivanje povodom UEFA EURO 2024™ dostiže sasvim novi nivo!

Foto: Promo
Kao zvanični partner i zvanični pametni telefon za UEFA EURO 2024™, kompanija vivo ne krije uzbuđenje povodom ove važne prekretnice u povezivanju sa korisnicima širom Evrope i obeležavanju tako velikog sportskog događaja kao što je UEFA!
- Fudbal je jedna od najstrastvenijih i najuzbudljivijih aktivnosti na globalnom nivou, a posebno u Evropi. Kao brend koji na prvo mesto uvek stavlja korisnika, radujemo se što ćemo obeležiti jedan od najvažnijih sportskih događaja godine, i to zajedno sa milionima navijača u Evropi i našim partnerima - izjavio je Changjun Li, predsednik kompanije vivo za Evropu." Kompletan vivo tim pokazuje veliki optimizam i veliko samopouzdanje koje će nas voditi tokom cele 2024. godine. Pripreme su uveliko u toku, a naši evropski timovi su spremni i jedva čekaju start izuzetno interesantne kampanje, kao i samo lansiranje vivo proizvoda tokom UEFA EURO 2024™.”
Kao partner i zvanični pametni telefon za UEFA EURO 2024™, vivo će imati priliku da na globalnoj fudbalskoj sceni predstavi svoju najsavremeniju tehnologiju pametnih telefona i poveže se sa navijačima kroz posebne i ekskluzivne događaje, osmišljene kako bi obogatile iskustvo svih UEFA navijača. vivo je posvećen pružanju vrhunske tehnologije koja je prvenstveno usmerena na potrošače i flagship modela koji iskustvo fotografisanja na profesionalnom nivou čine lakim i dostupnim za sve, ohrabrujući i motivišući korisnike da zabeleže svaki trenutak – od akcije do emotivnih momenata.
UEFA je definitivno jedan od vodećih svetskih sportskih događaja na svetu, u kome uživa preko pet milijardi navijača širom sveta. Tokom UEFA EURO 2024™ navijači će imati priliku da istinski uživaju, i to kroz niz aktivnosti omogućenih uz podršku kompanije vivo. Pre svake utakmice, navijači će moći da se opuste i plešu u ritmu muzike uz neke od vodećih svetskih Đ-eva spajajući svoju strast prema muzici i fudbalu. Pored toga, vivo će se udružiti sa UEFA timom i organizovati ceremoniju proglašenja "Igrača utakmice" posle svakog meča, proglašavajući najbolje igrače zajedno sa publikom.
Vivo će takođe, blisko sarađivati sa UEFA-om u cilju privlačenja pažnje ljubitelja fudbala širom sveta i kako bi podelio uzbuđenje koje prvenstvo neizbežno nosi sa sobom. Kao deo ovog partnerstva, vivo će podržati i opremiti osoblje UEFA EURO 2024™ svojim flagship modelima, kako bi i na taj način doprineo uspehu događaja.
vivo je 2021. godine, kao zvanični partner UEFA EURO 2020™, pokrenuo kampanju na društvenim mrežama, podstičući navijače da zabeleže i podele sve važne trenutke, i one radosne ali, i one malo manje tokom trajanja prvenstva. Sadržaj koji su kreirali navijači prikazan je na ceremoniji otvaranja i zatvaranja prvenstva.
Pored toga, vivo je koristio svoju sopstvenu AI tehnologiju, kako bi obnovio fotografije legendarnih momenata iz istorije prvenstva, a koje su predstavljene kao svojevrstan poklon za UEFA, povodom 60. godišnjice ovog sportskog događaja. Dodatno, vivo se kroz svoju kampanju Zlatna karta povezao sa hiljadama navijača u Evropi i onima, koji su osvojili nagrade, doneo nezaboravne trenutke na stadionu. Naravno, vivo podrška fudbalu ne staje, već se širi i na druge globalne sportske događaje.
Fudbal je i dalje najpraćeniji sport na globalnom nivou, sa bogatom istorijom koja oslikava samu suštinu timskog rada i težnje ka zajedničkom cilju. Kroz snagu sportskog duha, fudbal može da ruši barijere i stvara čvrste veze između pojedinaca i zajednica. Upravo zbog toga, vivo je ponosan što gradi i jača bliske veze sa navijačima i ljubiteljima fudbala širom sveta, deleći sa njima istinsku strast prema ovom sportu.
O kompaniji vivo
Vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.
Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 500 miliona korisnika širom sveta.
* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.
O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs

CEO ŠID TUGUJE ZA LEPOM MILANOM: Devojka (26) tragično preminula, danima se opraštaju od nje na društvenim mrežama
DEVOJKA Milana Mišić (26) iz Šida tragično je preminula 15. jula, a na večni počinak ispraćena je dva dana kasnije u pratnji neutešne porodice, prijatelja, rođaka i mnogobrojnih sugrađani koji se danima od nje opraštaju na društvenim mrežama.
27. 07. 2025. u 08:48

EKSKLUZIVNI SNIMCI HAPŠENjA ŠIPTARSKOG TERORISTE: Ovako je pao bivši pripadnik OVK u Svilajncu, evo za šta se sumnjiči (VIDEO)
ŠIPTARSKI terorista i bivši istaknuti pripadnik terorističke OVK Halili Lulzin, uhapšen je danas u Svilajncu, u zajedničkoj akciji Bezbednosno-informativne agencije, Službe za otkrivanje ratnih zločina UKP MUP-a Republike Srbije, a u saradnji sa Tužilaštvom za ratne zločine.
22. 07. 2025. u 20:54

NAUČNICI U STRAHU - RIZIK OD NESTANKA: Ada Bojana i Bokokotorski zaliv u opasnosti - more nikada nije bilo takvo
NIVO Jadranskog mora će, prema projekcijama, do kraja veka porasti 35 centimetara (cm), što će ugroziti obalska područja, posebno područje Ade Bojane i delove Bokokotorskog zaliva, navodi se u prošlogodišnjem Nacrtu Nacionalnog plana Crne Gore za prilagođavanje na klimatske promene.
25. 07. 2025. u 08:55
Komentari (0)