
Tenis

ATP LISTA: Đoković i dalje peti na svetu, Hamad Međedović ostvario najbolji plasman
21. 04. 2025. u 09:55




Fudbal

NASTAVLJA SE SUPERLIGA SRBIJE: Zvezda gostuje u Kragujevcu, Partizan čeka OFK Beograd
21. 04. 2025. u 10:40

TRENER JUVENTUSA VERUJE U SRBINA: Vlahović sluša i uči, golovi će doći
21. 04. 2025. u 10:25



LESTER ISPAO U DRUGU LIGU! Liverpul slavio protiv "lisica" i pohitao ka tituli
20. 04. 2025. u 19:53
Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika