"MILAMI" PATOFNE ZA DECU EVROPE! Dečja obuća Kompanije iz Požarevca ispunila stroge kriterijume i postala nosilac nacionalnog žiga
DEČJA obuća kompanije "Milami" dobila je žig "Čuvarkuća" kao potvrdu kvaliteta proizvoda koje generacije obućara ove firme uspešno izrađuju za mališane Srbije i sveta. Kompanija je izrasla iz požarevačke porodične radionice "Mišić", osnovane 1967. Duže od pola veka zajedno rastu sa generacijama najmlađih koji u njihovoj obući prave prve korake.
Bojan Mišić, vlasnik kompanije, očekuje da će "Čuvarkuća" doprineti većoj prepoznatljivosti njihovih proizvoda na tržištu.
- Kvalitet, udobnost, domaće poreklo i moderan dizajn, naše su glavne preporuke kojima smo zadobili poverenje nekoliko generacija roditelja, ali i ispunili visoke kriterijume neophodne da biste konkurisali i dobili žig "Čuvarkuća" - rekao je Mišić.
Vodeći domaći proizvođač dečje obuće, prepoznat i cenjen i na evropskom tržištu, nosilac je kolektivnog žiga "Čuvarkuća" u okviru projekta Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji".Treća generacija obućara Mišić sa timom kreativaca izrađuje udobnu anatomsku obuću od prirodnih materijala moderno dizajniranu.
- "Milami" je porodična kompanija i naša deca nose obuću koju mi pravimo. To je garancija našeg kvaliteta, jer ono što je važno za nas kao roditelje, još je važnije za nas kao proizvođača - ističe Mišić.
Zapošljavaju više od 50 radnika, a osim na domaćem, dečje cipele i patofne prodaju i na velikim evropskim tržištima. Brend "Milami" se nalazi na policama više od 800 radnji širom regiona, ali i u Nemačkoj, Italiji, Češkoj, Slovačkoj, Rumuniji, Bugarskoj.
Šest vrsta
ŽIG "Čuvarkuća" se nalazi na šest različitih vrsta dečjih patofni koje proizvodi "Milami". Kompanija ima jednu od najrazvijenijih platformi za onlajn prodaju dečje obuće sa više od 500 različitih modela.
Promocija domaćih
PROJEKAT PKS "Stvarano u Srbiji" usmeren je na podršku domaćim proizvodima i proizvođačima, kao i na jačanje svesti potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda. Porodica "Čuvarkuća" premašila je 500 domaćih proizvoda iz različitih sektora, od prehrambene do modne industrije.
Preporučujemo
POČELA JE SEZONA PATOFNI: Najskuplje su one od čiste jagnjeće kože, evo koliko koštaju
09. 11. 2020. u 17:15
KAKO SU EKSPLODIRALI PEJDžERI KOD GOTOVO 3.000 LjUDI? Postoje dve teorije, a jedna je posebno zastrašujuća
OKO 2.800 ljudi, među kojima i veliki broj pripadnika libanskog oružanog pokreta Hezbolah, koji podržava Iran, kao i lekari, povređeni su u utorak nakon što su im eksplodirali pejdžeri kojima su komunicirali.
17. 09. 2024. u 21:06
OŠTRO UPOZORENjE MOSKVE BAJDENU, ŠOLCU I MAKRONU: Moćnije oružje od vašeg je spremno
PREDSEDNIK SAD Džozef Bajden, nemački kancelar Olaf Šolc i predsednik Francuske Emanuel Makron mogu isprovocirati sukob koji može dovesti do nepovratnih posledica, rekao je danas predsednik Dume Rusije Vjačeslav Volodin na plenarnoj sednici.
17. 09. 2024. u 17:35
OSMANLIJE SU UČILE SRPSKI: Koje naše reči Turci i danas koriste
KADA se povede razgovor o srpskom jeziku često se govori o turcizmima, odnosno rečima koje su iz turskog ušle u naš jezik i tu se "odomaćile" tokom viševekovne otomanske prisutnosti u Srbiji. Međutim, malo se zna da su i naša kultura i jezik imali značajan uticaj na turski. Jedan od pokazatelja istorijskog značaja srpskog jezika jeste, između ostalih, i njegov status u Osmanskom carstvu.
21. 09. 2024. u 19:21
Komentari (1)