Još jedna godina poverenja i velikog uspeha: dm drogerie markt, zahvaljujući stabilnom rastu i novim projektima, učvrstio svoju poziciju
Kompanija dm drogerie markt zabeležila je još jednu uspešnu poslovnu godinu, s nastavkom stabilnog rasta, ulaganja i inovacija na domaćem tržištu.
Foto: Nebojša Babić/dm drogerie markt
Uz ukupan promet od 46,6 milijardi dinara kao i rast od 21,88 odsto, dm je dodatno učvrstio poziciju među vodećim lancima u Srbiji. Ukupne investicije u protekloj godini iznosile su 1,07 milijardi dinara, što svedoči o kontinuiranom razvoju prodajne mreže, digitalnih servisa i održivog poslovanja.
Tokom poslovne 2024/2025. godine u Srbiji je otvoreno 6 novih i renovirano 8 prodavnica, tako da dm u našoj zemlji posluje u 40 gradova sa ukupno 136 prodavnica i 2190 zaposlenih.
Na nivou dm Grupe u svih 14 zemalja ostvaren je promet od 19,197 milijardi evra, a ovaj lanac zapošljava preko 93.000 ljudi.
„U dm-u verujemo da se odgovorno poslovanje i stabilan rast međusobno podržavaju. Naša pažnja usmerena je na ljude – kupce, zaposlene i partnere, jer oni su srž svega što radimo. Nastavljamo da investiramo u razvoj zajednice i inovacije koje svakodnevni život čine jednostavnijim i kvalitetnijim. Naša digitalna rešenja nastala su iz iskrenog slušanja potreba kupaca, vođena uverenjem da tehnologija treba da bude alat koji pomaže i osnažuje ljude, a nikada ih ne ograničava“, izjavila je Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.
Digitalne inovacije i nove pogodnosti za kupce
Proteklu poslovnu godinu obeležila su ulaganja u savremene tehnologije i unapređenje korisničkog iskustva.
„U određenim dm prodavnicama širom Srbije uvedene su samouslužne kase, koje omogućavaju kupcima bržu i jednostavniju kupovinu. Implementiran je novi modul e-Račun u aplikaciji Moj dm, zahvaljujući kom se svi fiskalni računi automatski čuvaju u okviru korisničkog naloga“, rekao je ovim povodom Branko Basar, rukovodilac Ekspanzije i prokurista dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.
Kompanija je predstavila digitalizovani dm babybonus u okviru aplikacije Moj dm koji roditeljima donosi ekskluzivne kupone i omogućava im njihovo lakše korišćenje. Pored toga, uvedena je dodatna pogodnost da se prilikom online kupovine može plaćati i dm poklon-karticama.
Foto: Nebojša Babić/dm drogerie markt
Još više za vaš novac – dm uvek povoljno
Visokokvalitetni dm brendovi, pogodnosti u okviru aplikacije Moj dm i konzistentan koncept dugoročno povoljnih cena i dalje su tri stuba pristupačnosti cena u dm-u. Kupcima je dostupno 30 dm marki kao što su Balea, alverde, dmBio, Denkmit, babylove i druge. Doslednost u kvalitetu i povoljnim cenama zadržala je poverenje kupaca, koji dm prepoznaju kao najpouzdaniji izbor za svakodnevnu kupovinu.
Jedinstveni događaji i iskustva za kupce
I u protekloj poslovnoj godini dm je stavio poseban naglasak na žensko zdravlje u različitim inicijativama i događajima posvećenima negovanju tela, uma i duha.
Kampanjom #potpunoja, dm je i ove godine podstakao žene da prihvate sebe u potpunosti – uz inspirativne priče, relevantne sadržaje i aktivnosti koji promovišu autentičnost i samopouzdanje. Poseban događaj ove godine bio je i dm shetreat u Aranđelovcu, dvodnevni skup koji je svojim predavanjima i radionicama o ženskom zdravlju i emocionalnoj ravnoteži još jednom podsetio na to koliko je važna sveobuhvatna briga o sebi.
U skladu s tim, najveći beauty događaj u Srbiji „find your Beauty“ pružio je priliku hiljadama posetilaca da se upoznaju sa preko 40 brendova i da na radionicama i masterclassovima dodatno neguju svoju lepotu i samopouzdanje.
Treći ciklus dm Podcasta pružio je platformu za značajne i otvorene razgovore o telu, mentalnom zdravlju i uspostavljanju ravnoteže u svakodnevnom životu, dok je dm Ženska trka slavila snagu zajedništva i aktivan, zdrav stil života kao neizostavni deo ženskog blagostanja.
Društvena odgovornost i održivost
Održivo poslovanje ostaje strateški prioritet kompanije. Tokom poslovne 2024/2025. godine, dm je realizovao niz inicijativa i donacija ukupne vrednosti od 32,12 miliona dinara.
Kompanija je u protekloj godini takođe predstavila Izveštaj o održivosti za 14 zemalja dm Grupe, naglašavajući snažnu posvećenost razvoju ekološki odgovornih rešenja u svim segmentima poslovanja.
„Održivo poslovanje za nas nije samo cilj, već je i način na koji svakodnevno donosimo odluke – od odabira asortimana do podrške zajednici. Verujemo da rast ima smisla samo ako donosi dobrobit i drugima, zbog čega kontinuirano ulažemo u projekte koji doprinose zaštiti životne sredine, zdravijem društvu i jednakim šansama za sve. Ponosni smo što se ta odgovornost ogleda u donacijama i društveno odgovornim inicijativama koje su odavno deo našeg identiteta“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.
U maju 2025. godine završen je šesti ciklus projekta „Zasadi drvo“, koji je dm pokrenuo sa kompanijom WMG i partnerima, a zahvaljujući kom je Srbija postala bogatija za milion novih stabala.
Od septembra 2024. godine, dm je zvanični nosilac sertifikata ISO 50001, međunarodno priznate potvrde koja odražava uspešno upravljanje energijom i kontinuiranu posvećenost unapređenju energetske efikasnosti. Ovaj sertifikat dodatno ističe ekološku odgovornost kompanije koja broji 75 prodavnica potpuno snabdevanih električnom energijom iz isključivo zelenih izvora, čime dm aktivno doprinosi održivom razvoju i zaštiti životne sredine.
Posao nadahnut životom
Kompanija dm nastavlja da unapređuje uslove rada i pokazuje doslednu posvećenost svojim zaposlenima. Tokom prethodne poslovne godine, zaposlenima je uvećan broj dana godišnjeg odmora dok su zarade povećane u proseku za 10 odsto. Internacionalna employer branding kampanja „Posao nadahnut životom“ ističe vrednosti koje kompanija neguje – sigurnost, poverenje, podršku i snažno zajedništvo – a koje omogućavaju svakom zaposlenom da ostane svoj, razvija se lično i profesionalno, istovremeno održavajući zdrav balans između posla i privatnog života.
Početkom septembra dm je lansirao redizajniranu karijernu stranicu dm-jobs.rs, koja je još savremenija, pristupačnija i bolje prilagođena potrebama savremenog tržišta rada.
Temelji razvoja
Zahvaljujući kontinuiranom unapređenju online kupovine i digitalnih servisa, dm je u protekloj poslovnoj godini osvojio nekoliko priznanja čime je potvrđen kvalitet i inovativnost digitalnih rešenja koja dm razvija za svoje kupce.
Kompanija dm drogerie markt nastavlja da unapređuje poslovanje sa fokusom na svoje kupce, inovacije i održivi razvoj, gradeći dugoročne vrednosti i poverenje na tržištu Srbije. Ulaganjem u tehnologiju, održive projekte i razvoj zaposlenih, dm doprinosi kvalitetu života zajednice i postavlja temelje za dalji rast odgovornog poslovanja.
ŠTA SPREMAJU BRITANCI NA BALKANU: Specijalac održao sastanak sa vojim liderima Albanije, Crne Gore, BiH, Makedonije i Prištine
SPECIJALNI izaslanik Velike Britanije za Zapadni Balkan Karen Pirs organizovala je sastanak sa vojnim liderima Albanije, Crne Gore, Severne Makedonije, BiH i samoproglašenog Kosova, koje je predstavljao zamenik komandanta KBS-a general-major Enver Čikaći.
13. 11. 2025. u 15:48
ZELENSKI ALARMIRAO EVROPU: Rusija će pokrenuti veliku agresiju na kontinent, poznata i godina
UKRAJINSKI predsednik Volodimir Zelenski tvrdi da Rusija planira da pokrene veliku agresiju na evropskom kontinentu 2029. ili 2030. godine, navodeći da na to ukazuje povećana ruska proizvodnja oružja.
13. 11. 2025. u 10:54
PERSONA NON GRATA: "Tijana, šta će Tompson na tvom koncertu?"
"Pa, nikad se ne zna..."
12. 11. 2025. u 11:04
Komentari (0)